Blog
Karácsonyi kellékek a reklámajándékozás fényében – Mikuláscsizma
2011-10-31
Ismét egy héttel közelebb kerültünk a karácsonyi forgataghoz, ám mégis időzzünk el még egy poszt erejéig a Mikulás alakjánál. Azaz a csizmájánál. Egy félresikerült hasonlattal azt is mondhatnám, lássuk, hogyan kerül a csizma az asztalra?
Aki olvasta az előző bejegyzésemet, annak nem kell megismételnem a körüli legenda születését. S, azt, hogyan került egy-egy jellegzetes ruhadarabja a mai Mikulás-napi humoros, hangulatos, bohókás ajándékozás középpontjába.
Jellegzetesen év végi céges bulik, fogadások ajándéka lehet a Mikulássapka, vagy a Mikuláscsizma, Mikulásputtony.
A piros Mikuláscsizma egy stílusos ajándék, dekorációnak is kiváló, de önmagában céges ajándékként is megállja a helyét. Ám az év vége, a Mikulás nap közeledte a mosoly, a derű ideje is. Így reklámajándékként könnyen mosolyra fakaszthatjuk céges partnereinket, vásárlóinkat, ügyfeleinket, ha megajándékozzuk egy piros Mikulás csizmával.
De mit ér a Mikuláscsizma üresen? Természetesen, semmit!
Csakis megtömve, mindenféle földi jóval, (csokoládé, édességek) semmi esetre sem virgáccsal!
Mivel a Mikuláscsizma anyagból készül, így a legideálisabb, és legelegánsabb emblémázási módszer csakis a hímzés lehet, de logózhatjuk transzfernyomással, és digitális transzfernyomással is. Kinek-kinek lehetősége és igénye szerint.
S máris kész az időszerű, stílszerű, egyszerűen nagyszerű reklámajándék, amit így Mikulás nap előtt és után mindenki őszinte örömmel vesz majd.
Ebben az időszakban ez a legjobb marketing eszköz visszatérő vásárlókat, ügyfeleket szerezni, vagy a kollégák, beosztottak buliját hangulatossá tenni.
S, akkor lássuk a legendát!
Miután szent Miklós püspök megajándékozta a szegény embert névnapja előestéjén, a szegény ember úgy döntött meglesi ismeretlen jótevőjét. Ám csak annyit látott, hogy egy piros ruhás alak suhan el az ablak előtt.
A következő évben szent Miklós ismét ajándékot vitt a szegény embernek, ám meglepetésére az ablakot zárva találta. Ezért felmászott a tetőre, hogy a kéményen keresztül dobja be az aranyat. A szegény ember legkisebb lánya épp akkor akasztotta a kandalló fölé a harisnyáját száradni, s a kéményen beeső aranyak épp abba potyogtak bele.
Ennyi lenne a legenda, ami most a 21. században már akár komoly marketing értékkel is bírhat, csak jól kell tudni használni.