Kapcsolat
CégnévCabrillaTeam Kft.
Székhely1162 Budapest, Állás u. 40.(ügyfeleket nem fogad)
Iroda1148 Budapest, Angol u. 34/A(A34 Irodaház)
Telefonszám+36 70 604 3803, +36 70 427 8346
E-mailinfo@1001reklamajandek.hu
Céginformációk
Adatvédelmi azonosítóNAIH-77870/2014
CégjegyzékszámCg.01-09-908538
Kibocsátó cégbíróságFővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Adószám14541139-2-42
KamaraBudapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelem
Általános Szerződési Feltételek - ÁSZF
A CabrillaTeam Kft. Általános Szerződési Feltételei
I. Felek
1. vállalkozó
Cégnév: CabrillaTeam Kft.
Székhely: 1162 Budapest, Állás utca 40.
Cégjegyzékszám: 01-09-908538
Adószám: 14541139-2-42
(a továbbiakban: „Vállalkozó”)
2. Megrendelő
A Vállalkozó által üzemeltetett https://1001reklamajandek.hu/ weboldalon található termék, valamint szolgáltatás megrendelője (a továbbiakban: „Megrendelő”). A Megrendelő lehet természetes személy, jogi személy, vagy egyéb szervezet.
II. Az ÁSZF célja, hatálya és közzététele
- Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a Vállalkozó és a Megrendelő között meghatározott termék megvételére, valamint szolgáltatás igénybevételére vonatkozó általános feltételeket és a Felek között meglévő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza. A jogviszonyra a Vállalkozó és a Megrendelő között létrejött Szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) és a jelen ÁSZF együttesen érvényesek és irányadók.
- A Megrendelő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et. Az ÁSZF ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF változásait a Vállalkozó mindenkori weboldalán rendszeresen nyomon követi.
- A Vállalkozó a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosíthatja, ha a módosítás hatályba lépése előtt 15 nappal a módosítás lényeges elemeit a weboldalán közzéteszi.
- Vállalkozó a jelen ÁSZF-et elektronikus formában közzéteszi a saját honlapján, a https://1001reklamajandek.hu/oldal/aszf címen.
- Jelen ÁSZF 2018 […] napjától határozatlan ideig szól.
III. A Szerződés megkötésének folyamata, módosítása, tárgya
- A Megrendelő és a Vállalkozó közt létrejövő Szerződés két módon jöhet létre: ráutaló magatartással, valamint írásban.
- A megrendelés első lépéseként a Megrendelőnek a weboldalon található terméket/termékeket, valamint azok mennyiségét kell kiválasztania, és kosárba tennie.
- A Megrendelő a terméket, valamint a szolgáltatást árajánlat alapján rendelheti meg, mivel a termék ára a szolgáltatás költségét nem tartalmazza. Amennyiben a Megrendelő csak a terméket rendeli meg a szolgáltatás nélkül, az ár megegyezik a kosárban feltüntetett árral, kivéve, ha egyedi egyeztetés után a Vállalkozó nem ad további kedvezményt a Megrendelő számára.
- Az árajánlat kérő lapon a Megrendelőnek meg kell adnia természetes személy esetén a nevét, jogi személy, vagy egyéb szervezet esetén a cégnevét, a telefonszámát, az e-mail címét, illetve amennyiben a kiválasztott termékekre szeretne emblémázást igényelni, a színek számát, valamint az emblémázáshoz használni kívánt vektoros formátumú logót. A Megrendelő az árajánlat kérő lapon köteles valóságnak megfelelő adatokat megadni, melynek elmulasztása esetére teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
- Az árajánlat kéréséről a Megrendelő 48 órán belül visszaigazolást kap.
- Amennyiben az árajánlat megfelel a Megrendelőnek és elfogadja azt, a Vállalkozó látványterv elkészítését vállalja a megadott vektoros formátumú logó alapján. Amennyiben a logó nem megfelelő formátumú a Vállalkozó vállalja, hogy grafikus segítségével (a költségek Megrendelő általi megtérítése mellett) elkészítteti azt. Amennyiben technikailag a grafikát nem lehet átrajzolni, a Vállalkozó nem köteles a látványterv elkészítésére.
- A Megrendelő a látványterv elfogadása után mintaterméket kérhet a Vállalkozótól, melynek előállítási költségeit a Megrendelő viseli.
- A Megrendelő köteles a megrendelése során a számlázási, valamint a szállítási adatait megadnia. A Megrendelő a megrendelés során köteles valóságnak megfelelő adatokat megadni, melynek elmulasztása esetére teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
- A szerződés a felek között létrejön, ha a Megrendelő az árajánlatot e-mailben teljesen és helyes tartalmi adatokkal kitöltve megküldi a Vállalkozó részére. Az írásbeli szerződés esetén a Szerződés mindkét fél általi aláírásával jön létre.
- A Szerződés létrejöttéről Vállalkozó tájékoztatja Megrendelőt.
- A Vállalkozó a minimális rendelési értéket nettó 36.000 Ft-ban határozza meg – amely a szolgáltatás értékét nem tartalmazza, kizárólag a termék árát –, ezen érték alatt a Vállalkozó nem teljesít megrendelést.
- Amennyiben a megrendelés értéke a nettó 1.000.000,-Ft összeget meghaladja, a megrendelés teljesítését a Vállalkozó kizárólag akkor kezdi meg, amikor a megrendelést a Megrendelő levél útján cégszerű aláírással ellátva megerősíti.
- A felek között létrejött Szerződés módosítása – a felek előzetesen történt, közös megállapodása alapján – írásban történik.
- Szerződő felek a módosítási kérelem alapján új megrendelő lapot töltenek ki és írnak alá, így a módosítás az új megrendelő lap mindkét fél általi aláírásával lép hatályba.
- A Szerződés módosításával kapcsolatos többletköltségek a Megrendelőt terhelik.
- A Szerződés tárgyát a Megrendelő által megrendelt termékek, valamint a Megrendelő választása szerint azok emblémázása (szolgáltatás) és leszállítása képezi.
IV. Teljesítés
- A Vállalkozó mindent megtesz azért, hogy a Szerződésben vállalt teljesítési időt betartsa, de a teljesítési idő betartása a Vállalkozótól független szolgáltatást nyújtóktól is függ, így az 5 munkanapos késedelem a Szerződésben vállalt időponthoz képest még nem minősül szerződésszegésnek. A Megrendelő felelőssége az, hogy ezt a késedelmet előre beleszámítsa a teljesítési határidőbe,.
- Amennyiben a megrendelt termék feliratozást is tartalmaz, a Szerződésben szereplő teljesítési határidő a nyomatterv jóváhagyását követő napon kezdődik.
- A Megrendelő – személyes átvétel esetén – a Vállalkozó készre jelentése utáni 5 munkanapon belül köteles a terméket átvenni, melynek elmulasztása esetén a Megrendelő köteles a tárolással kapcsolatos költségeket megtéríteni.
- A termék átadás-átvétele a Vállalkozó telephelyén (1149 Budapest, Angol utca 34., A/34 Irodaház, első emelet), vagy az általa megadott címen történik, illetve kiszállítás esetén a Megrendelő által megadott címen. A kiszállítás költségeit a Megrendelő köteles viselni.
- A Megrendelő köteles a termék átvételekor minőségi és mennyiségi kifogásait megtenni. Amennyiben a Megrendelő nem élt kifogással, a felek a számlán, illetve a szállítólevélen szereplő tételeket hiánytalanul átadottnak tekintik. Ez után a Megrendelő rejtett hiba miatt élhet minőségi kifogással a Termékkel kapcsolatban. Hibátlan teljesítésnek minősül, ha a termék méretbeli, valamint mennyiségbeli eltérése az 5 %-ot nem haladja meg.
- A Megrendelő tudomásul veszi, hogy színbeli eltérések a nyomtatási technológiák és grafikai formátumok eltéréséből adódóan szintén előfordulhatnak.
V. Szavatosság, jótállás, kártérítés
- A Megrendelő szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti.
- A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy terméket nem rendeltetésszerűen használták, vagy a terméket megváltoztatták, átalakították.
- Abban az esetben, ha a hiba igazolásra kerül, a Megrendelő választása szerint a Vállalkozó kijavítja, vagy kicseréli a hibás terméket vagy a Megrendelő az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, ha a hibát a Megrendelő költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta.
- Ha a Megrendelő teljesítés illetve megrendelés előtt nem kéri termékminta vagy nyomatminta bemutatást, akkor ezzel kifejezetten elfogadja, hogy lemond minden szavatossági jogáról, amik megelőzhetőek lettek volna ezen minták kérésével.
- A felek a Megrendelő további kárigényének érvényesítését kizárják, amennyiben azt jogszabály nem tiltja. Megrendelő azonban ezen kikötés mellett is érvényesítheti a Vállalkozó szándékosan okozott továbbá emberi élet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésével összefüggő, igazolt kárigényét. A kizárás különösen az olyan következménykárok miatti igényeket foglalja magába, mint a termeléskiesés vagy elmaradt nyereség.
A koronavírus okozta előrelátható kereskedelmi fennakadások, így különösen, de nem kizárólagosan rendezvények lemondása, szállítási problémák okán - szerződés eltérő rendelkezése hiányában – megrendeléstől, illetve szerződéstől való elállást nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük tehát, hogy a fentieket a megrendelésük leadását, ill. annak visszaigazolását/ jóváhagyását megelőzően mérlegeljék, és azt, ezek figyelembevételével tegyék meg. Amennyiben egy termékből mintakérés történik, a terméket számla ellenében, visszavétel lehetőségét kizárva tudjuk átadni.
VI. A Szerződés megszüntetése
- A felek közös megegyezéssel a Szerződést a jövőre nézve megszüntethetik vagy a szerződés megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal felbonthatják.
- A Szerződés megszüntetése esetén a felek további szolgáltatásokkal nem tartoznak, és kötelesek egymással a megszűnés előtt már teljesített szolgáltatásokkal elszámolni.
- A Szerződés felbontása esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak.
- A Megrendelő – amennyiben nem minősül fogyasztónak – az ÁSZF elfogadásával kifejezetten lemond az elállási, valamint felmondási jogáról.
- A Vállalkozó a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggesztheti, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja:
- ha a Megrendelő olyan anyagokat kíván egy terméken elhelyezni, amelyek jogszabályba ütköznek, így például: pornográf, iparvédelmi illetve szerzői jogokat vagy mások jó hírnevét, becsületét sértő vagy jó ízléssel össze nem egyeztethető anyagok;
- ha a Megrendelő több mint 30 napos fizetési késedelembe esett és felhívás ellenére sem teljesített;
- ha a Megrendelő ellen csőd- vagy felszámolási eljárás, illetve végelszámolási eljárást indult.
VII.Fogyasztónak minősülő Megrendelőre vonatkozó eltérő szabályok
- A fogyasztónak minősülő Megrendelő felmondási joga
A fogyasztónak minősülő Megrendelő az ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § a) pontja alapján elveszíti. - A fogyasztónak minősülő Megrendelő kellékszavatossági joga
A Megrendelő a Vállalkozó hibás teljesítése esetén a Vállalkozóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja. A Megrendelő igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozóval. - A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefonszáma: (+36-1) 269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Vállalkozó kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes. - A Megrendelő panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó a honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
A Vállalkozót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
VIII. Árak, fizetési feltételek
- Az árajánlat kizárólag az abban szereplő tételekre és költségekre vonatkozik, az ajánlatban nem szereplő, de a Megrendelő által igényelt tételek (pl.: gyártás előtti minta) költségei a Megrendelőt terhelik.
- A Vállalkozó a szerződés biztosítékaként a vállalkozói díj meghatározott mértékéig előleg fizetését kötheti ki, amely minden esetben külön megállapodás tárgyát képezi és Vállalkozó azt a visszaigazolásban jelzi. Az előleg a szerződés aláírásakor átutalással vagy készpénzben fizetendő. Előlegfizetés kikötése esetén a Vállalkozó a szolgáltatás teljesítését csak akkor kezdi meg, amikor az előleget kézhez kapta. Az Előleg a Vállalkozói díjba beleszámít, a szerződés megszűnése vagy megszüntetése esetén a felek az előleg összegével elszámolnak.
- Ha a Vállalkozó az ajánlatban az árat meghatározott devizaárfolyamhoz köti, vagy meghatározott devizaárfolyamig érvényesen adja, és a számla kiállításának időpontjában a devizaárfolyam az ajánlatban kikötött árfolyamot több mint 3 %-kal meghaladja, a Vállalkozó egyoldalúan, a Megrendelő hozzájárulása nélkül jogosult a számla összegét a devizaárfolyam emelkedésének a 3 %-on felüli mértékével megnövelni. Ezekben az esetekben devizaárfolyamon a Vállalkozó számlavezető bankjának deviza eladási árfolyamát kell érteni. A Vállalkozó ezen joga nem vonatkozik a számlában foglalt azon költségekre, melyek a Vállalkozónál sem devizában merülnek fel.
- A Megrendelő a termék, illetve a szolgáltatás ellenértékét átutalással, készpénzben vagy utánvéttel elégítheti ki.
- A termék ellenértéke az erről szóló számlában megjelölt időpontban esedékes és a számlán feltüntetett módon köteles azt a Megrendelő megfizetni.
- A Megrendelő tudomásul veszi, hogy
- a Megrendelő a szállítás teljesítése és a számla átvétele után a számla kiegyenlítését semmilyen egyéb feltételhez nem kötheti;
- a számlával, illetve a szerződéssel kapcsolatos bárminemű kifogást csak a számla fizetési határidejének lejártáig, illetve készpénzes számla esetén a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül tehet írásban, számlareklamáció esetén a számla egyidejű visszaküldésével;
- számlával kapcsolatban reklamáció nem tehető, illetve annak kiegyenlítése nem tartható vissza, amennyiben a számla formai és tartalmi szempontból megfelel a jogszabályi előírásoknak, és érték szempontjából megfelel az előzetes megállapodásnak, ide nem értve a szövegezési pontatlanságot, ami utólag, egyoldalú – számlamellékletként kezelendő – írásbeli nyilatkozattal módosítható; és a felmerült kifogás szavatossági kötelezettség keretében kijavítható, és arra a Szállító írásban kötelezettséget vállal.
- Átutalás esetén a felek a fizetést a Vállalkozó bankszámláján való jóváírással tekintik teljesítettnek.
- Amennyiben a számla kézhezvételéről számított 8 napon belül nem történik meg a számla kiegyenlítése, a Megrendelő minden további felhívás nélkül késedelembe esik.
- Késedelmes fizetés esetén Vállalkozó a mindenkori jegybanki alapkamat + 8% összegű késedelmi kamatot számít fel, banki napi kamatszámítás mellett nem fogyasztónakl minősülő megrendelő esetén, és a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő késedelmi kamatot számít fel, banki napi kamatszámítás mellett természetes személynek minősülő megrendelő esetén. Vállalkozó továbbá a behajtási költségátalányról szóló 2016. évi IX. törvény 3. § (1) bekezdése alapján a követelés behajtásával kapcsolatos költségei fedezetéül szolgáló összeget is érvényesíti fizetési késedelem esetén.
- A Vállalkozó a listaárhoz képest biztosított kedvezményeket a pontos és hiánytalan fizetést feltételezve adja. Ennek megfelelően késedelmes fizetés esetén a leszámlázott termék listaárából bármilyen jogcímen adott engedmény (kedvezmény) utólag felszámolásra (leszámlázásra) kerül a Megrendelő felé.
- Nagymértékű vagy ismétlődő késedelmes fizetés esetén Vállalkozó megtagadhatja a további szállítást, illetve azt előzetes vagy készpénzes fizetési módhoz kötheti.
- Részszállítás esetén, amennyiben a Megrendelő bármely részlet kifizetésével 8 napot meghaladó késedelembe esik, a Vállalkozó jogosult a további teljesítéseket a hátralékos számlaösszeg kiegyenlítéséig felfüggeszteni.
- Amíg a Megrendelő a termék teljes ellenértékét meg nem fizeti, a Vállalkozó fenntartja a tulajdonjogát a terméken. A Megrendelő a terméket – büntetőjogi felelőssége mellett – nem idegenítheti el, nem terhelheti meg, illetve nem semmisítheti meg. A Megrendelő köteles ezen tényről tájékoztatni minden lehetséges harmadik felet, amennyiben ezen harmadik fél eljárása érintheti a Vállalkozó tulajdonában lévő terméket (végrehajtás, lefoglalás stb.).
IX. Vis maior
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy „vis maior” esetében a Vállalkozó jogosult a szállítást a „vis maior” időtartamára elhalasztani, vagy a szerződés még nem teljesített részére vonatkozóan részben, vagy egészben a szerződéstől elállni, avagy azonnali hatályú felmondást alkalmazni. Emiatt a Vállalkozót semmiféle hátrányos jogkövetkezmény nem érheti a Megrendelő részéről. „Vis maior”-nak számítanak a háború, természeti katasztrófák, sztrájk, és más hasonló olyan körülmények, melyek a Vállalkozó által elháríthatatlanok és a szerződés teljesítését megnehezítik, vagy lehetetlenné teszik. „Vis maior”-nak kell tekinteni azt is, ha ezek a körülmények valamely, a Vállalkozó általi teljesítéshez igénybe vett beszállítónál következnek be.
X. Jogvita esetén követendő szabály
- A Felek az ÁSZF-ből eredő esetleges vitás kérdéseket tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben a tárgyalások nem vezetnek eredményre jogvitáik elbírálását jogi útra terelik.
- Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek. Közös megegyezés hiányában a Felek – a fogyasztói szerződésektől eltekintve – a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására – értékhatártól függően – a Budai Központi Kerületi Bíróságot kizárólagos illetékességét kötik ki.
XI. Egyéb rendelkezések
- A Felek kötelesek minden, a szerződés teljesülése során tudomásukra jutott kereskedelmi, műszaki és egyéb információt bizalmasan kezelni - ez különösen vonatkozik a termék árára és paramétereire - és nincs joguk ahhoz, hogy ezen információkat harmadik személy számára hozzáférhetővé tegyék, ide értve főként a másik Fél versenytársait. A Felek felelősséggel tartoznak azért, hogy az alkalmazottaik és a megbízottaik is teljesítsék ezen titoktartási kötelezettséget.
- A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet, valamint a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, az irányadó.
- Jelen ÁSZF a Vállalkozó és a Megrendelő közötti egyedi árajánlattal és megrendelő lappal együtt érvényes.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta Fogyasztónak minősülő Megrendelők számára
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: *
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
1001reklamajandek.hu– Adatkezelési Tájékoztató
Tájékoztató hatálybalépésének napja: 2018. május 25.
1. Általános rendelkezések és elérhetőségek
A jelen adatkezelési tájékoztató („Tájékoztató”) azon személyes adatokra vonatkozik, amelyeket Önről mint a https://1001reklamajandek.hu/weboldal használójáról, ajánlatkérőről, (természetes személy), az ajánlatkérő személyes közreműködőjéről (jogi személy) (a továbbiakban: „Érintett”) CabrillaTeam Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1162 Budapest, Állás utca 40.; cégjegyzékszám: 01 09 908538; adószám: 14541139-2-42) („Adatkezelő”) gyűjt és kezel.
Az Adatkezelő címe: 1162 Budapest, Állás utca 40.
Adatkezelő képviselője: Lonkai Erika ügyvezető
Cégjegyzékszám: 01 09 908538
Adószám: 14541139-2-42
Az Adatkezelő elérhetősége, amiken keresztül a Felhasználó jelen tájékoztatóba foglalt jogait gyakorolhatja:
Email: info@1001reklamajandek.hu
Telefonszám: +36 70 604-3803 +36 70 427-8346
2. A Tájékoztató frissítése és elérhetősége
Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a jelen Tájékoztatót egyoldalúan módosítsa. Erre tekintettel ajánlott rendszeresen látogatni a 1001reklamajandek.hu weboldalt abból a célból, hogy figyelemmel kísérhesse a változásokat. A tájékoztató hatályos tartalma ugyanitt folyamatosan megismerhető és lementhető. Ha az Ön e-mail címe rendelkezésünkre áll, kérésére a módosításokról e-mailben értesítést küldünk.
Kérésére megküldjük Önnek a mindenkor hatályos Tájékoztató egy példányát.
3. A Tájékoztató megismerése és elfogadása
Az adott személyes adat vagy információ rendelkezésre bocsátásával Ön kijelenti, hogy a jelen Tájékoztatónak az adat vagy információ rendelkezésre bocsátásának időpontjában hatályos változatát megismerte és kifejezetten elfogadta.
4. A kezelt adatok köre és adatkezelési célok
A weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatások biztosítása érdekében Önnel kapcsolatos adatokat kérhetünk, valamint Ön az Adatkezelővel való kommunikációja során is önkéntesen rendelkezésünkre bocsáthat bizonyos adatokat. Az általunk gyűjtött információk egy része az az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről - („GDPR”) 4. cikk 1. pontja szerint „személyes adat”.
A kezelt adatok köre, az adatkezelési célok, valamint az adatkezelés időtartama és az adatokhoz való hozzáférésre jogosultak köre:
Az adatkezelés megnevezése és célja
Az Érintetteknek lehetőségük van ajánlatot kérni az általuk kiválasztott termékek, valamint emblémázás kapcsán.
Az adatkezelés jogalapja
Az érintett hozzájárulása (GDPR. 6. § (1) bekezdés a,)
A kezelt adatok köre
Az érintett:
- vezetékneve
- keresztneve
- E-mail címe
- telefonszáma
Az adatkezelés időtartama
Az érintett által adott hozzájárulás visszavonásáig, ennek hiányában a hozzájárulás megadását követő 6 hónap múlva a személyes adatok törlésre kerülnek.
Az adatkezelés megnevezése és célja
Az Érintetteknek lehetőségük van az árajánlat elfogadása után a kiválasztott termékeket, valamint emblémázást megrendelni.
Az adatkezelés jogalapja
Szerződés teljesítése (GDPR. 6. cikk (1) bekezdés b,)
A kezelt adatok köre
Az Érintett:
- vezetékneve
- keresztneve
- szállítási címe (irányítószám, település, utca, házszám)
- számlázási címe (amennyiben a fentiektől eltérő)
- E-mail címe
- telefonszám
Az adatkezelés időtartama
Az adatokat az Érintettel való kapcsolat megszűnését követően a Ptk. 6:22. § alapján 5 év múlva töröljük.
Ha az adatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény („Számviteli Törvény”) 169. § alapján kötelesek vagyunk megőrizni, az adatokat az Önnel való kapcsolat megszűnését követően 8 év múlva töröljük.
A gyakorlatban ilyen eset, ha az adatok a könyvelést alátámasztó iratok részét képezik, például a szerződéskötéssel kapcsolatos dokumentumokban (adott esetben magában a szerződésben) vagy a kiállított számlán szerepelnek.
Az adatkezelés megnevezése és célja
Az Érintettnek lehetősége van feliratkozni az Adatkezelő marketing célú hírlevelére. Ennek megfelelően az Adatkezelő azon Érintettek részére, akik feliratkoztak a hírlevelére, a megadott – és adott esetben később módosított – e-mail címükre az az Adatkezelő által meghatározott rendszerességgel, és tartalommal jogosult direkt marketing célú hírleveleket küldeni, amelyek az az Adatkezelő új termékeivel, akcióival, promócióival, és egyéb, az az Adatkezelő tevékenységével kapcsolatos, figyelemfelhívó információkat tartalmaz.
Az adatkezelés jogalapja
A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény („Grt.”) 6. § (1) szerint az Érintett személy előzetes, egyértelmű és kifejezett hozzájárulása és a GDPR. 6. cikk (1) bekezdés a, pontja szerinti hozzájárulása.
A kezelt adatok köre
Az Érintett:
- vezetékneve
- keresztneve
- E-mail címe
Az adatkezelés időtartama
Az Érintett által adott hozzájárulás visszavonásáig, ennek hiányában a hozzájárulás megadását követő 5 év múlva a személyes adatok törlésre kerülnek.
Az adatokhoz hozzáférők köre:
- az Adatkezelő munkatársai;
- az alábbiakban meghatározott Adatfeldolgozók munkatársai;
- egyes hatóságok a hatósági eljárások során általuk kért és az Adatkezelő által törvényileg kötelezően átadandó adatok vonatkozásában;
- a lejárt tartozások kezelése céljából az Adatkezelő által megbízott követeléskezelő cég munkatársai;
- egyéb személyek az Érintett kifejezett hozzájárulása alapján.
Az Adatkezelő időbeli korlátozás nélküli szigorú titoktartási kötelezettséget vállal az általa kezelt személyes adatok vonatkozásában, azokat – az Érintett hozzájárulásától eltérően – nem hozhatja harmadik személy tudomására.
A hozzájárulás visszavonása nem érinti a korábbi adatkezelés jogszerűségét.
5. Adatfeldolgozásra jogosult személyek
Az Adatkezelő az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzésére az alábbi táblázatban felsorolt adatfeldolgozókat veszi igénybe. Az adatfeldolgozónak a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos jogait és kötelezettségeit az GDPR, valamint az adatkezelésre vonatkozó külön törvények keretei között az Adatkezelő határozza meg. Az általa adott utasítások jogszerűségéért az Adatkezelő felel. Az adatfeldolgozó az adatkezelést érintő érdemi döntést nem hozhat, a tudomására jutott személyes adatokat kizárólag az Adatkezelő rendelkezései szerint dolgozhatja fel, saját céljára adatfeldolgozást nem végezhet, továbbá a személyes adatokat az Adatkezelő rendelkezései szerint köteles tárolni és megőrizni.
Az adatfeldolgozó neve és elérhetősége, az adatfeldolgozás során ellátott tevékenység és az adatfeldolgozás időtartama:
Bakonyi Péter egyéni vállalkozó (cím: 2000 Szentendre, Hamvas Béla út 3)
Az Érintett által megadott személyes adat.
Az Adatkezelő által a jelen Tájékoztató alapján kezelt összes személyes adathoz fér hozzá. Feladata az Adatkezelő által kezelt személyes adatok tárolása.
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
24H Parcel Zrt. (cím: 1106 Budapest, Fehér út 10.; e-mail: 24hfutar@24hfutar.hu)
Az Adatkezelő által a jelen Tájékoztató alapján kezelt szállítási adathoz fér hozzá. Feladata az Adatkezelő által adott szállítási adatok alapján a termékek kiszállítása.
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
ALOHA TEAM Kft. (cím: 1073 Budapest, Kertész u. 35. 4.em.28.; e-mail: j9.webmester@gmail.com
Az Adatkezelő által a jelen Tájékoztató alapján kezelt szállítási adathoz fér hozzá. Feladata az Adatkezelő által adott szállítási adatok alapján a termékek kiszállítása.
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
Facebook, Inc. (USA)
Hirdetés, analitikai és mérési szolgáltatás, viselkedésalapú reklám megjelenítése
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
GOOGLE LLC (USA - Google Data Protection Office, 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, California 94043)
Hirdetés, analitikai és mérési szolgáltatás, viselkedésalapú reklám megjelenítése
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
Microsoft Corporation (USA - One Microsoft Way, Redmond, Washington 98052)
Microsoft 365 felhőszolgáltatás nyújtója.
Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig, vagy az érintettnek a jelen adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart.
6. Reklámlevelek küldése
A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket az Adatkezelő csak az Érintett kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. Az Érintett bármikor leiratkozhat a hírlevélről a hírlevél alján elhelyezett link segítségével, vagy az Adatkezelő info@1001reklamajandek.hu E-mail címére küldött elektronikus levél segítségével. Az Adatkezelő ez esetben, az elektronikus levél Adatkezelőhöz történő megérkezését, illetve a „leiratkozás” gombra kattintást követő legfeljebb 5 munkanap elteltével a Vevő részére hírlevelet – az adott regisztráció vonatkozásában – nem küld.
7. Sütik és web beacon-ok, névtelen információk a weboldalaink használatán keresztül
A Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelő a Felhasználó gépén adatokat tartalmazó file-t (cookie/süti) helyezzen el. A cookie-k célja a visszatérő felhasználók azonosítása, a Felhasználók szolgáltatásokkal való ellátása és a weboldal kényelmi funkcióinak támogatása.
A weboldal látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását külső szolgáltatóként a Google Analytics szervere segíti. A www.google.com/analytics általi adatkezelésről a http://www.google.com/intl/hu/policies/ címen kérhető bővebb tájékoztatás.
Az Adatkezelő Facebook Pixel szolgáltatást vesz igénybe, melyről bővebb tájékoztatást a https://www.facebook.com/privacy/explanation weboldalon található.
Az Adatkezelő Google Adwords szolgáltatást vesz igénybe, melyről bővebb tájékoztatást a https://policies.google.com/privacy?hl=hu weboldalon tal
Ön beállíthatja web böngészőjét, hogy elfogadjon minden sütit, elutasítsa mindet, vagy értesítse Önt, ha süti érkezik az Ön gépére. Mindegyik web böngésző különböző, így kérjük. használja keresője “Segítség” menüjét a sütik beállításainak módosításához. Például a Microsoft Internet Explorer esetében, Ön törölheti vagy kikapcsolhatja a sütiket az “Eszközök/Internet Beállítások” opció választásával és módosíthatja biztonsági beállításait. A sütik természetével, valamint kikapcsolásukkal kapcsolatos további információt a http://www.youronlinechoices.com/hu/ oldalon talál. A Weboldal a sütik segítségével történő működésre készült, így azok kikapcsolása hatással lehet a Weboldal használhatóságára, és megakadályozhatja, hogy Ön annak minden előnyét kihasználja.
A Weboldalon használt cookie-k:
- Analitika, követő
- Felhasználó azonosító session cookie
Harmadik fél által üzemeltetett weboldalakkal, valamint harmadik felekkel nem cserélünk sütiket.
8. Gyermekekkel kapcsolatos információk
16. éven aluli személyek nem adhatnak meg magukról személyes adatot, kivéve, ha valamelyik szülőtől, vagy gyámtól ehhez engedélyt kértek. Jelen adatkezelési tájékoztatóban az elégedettség mérésénél a törvényes képviselő Érintett megadja gyermeke nevét, életkorát, valamint nemét.
Az információk rendelkezésre bocsátásával Ön kijelenti és szavatolja, hogy a fentiekre figyelemmel jár el, cselekvőképessége az információk rendelkezésre bocsátásával kapcsolatban nem korlátozott. Amennyiben Ön az információk rendelkezésre bocsátására jogilag önállóan nem jogosult, Ön köteles az érintett harmadik személyek (pl. törvényes képviselő, gondnok) beleegyezését megszerezni. Ezzel összefüggésben Ön köteles mérlegelni, hogy az adott információ rendelkezésre bocsátásával összefüggésben szükség van-e valamely harmadik személy hozzájárulására. Előfordulhat, hogy az Adatkezelő Önnel személyes kapcsolatba nem kerül, így a jelen pontnak való megfelelést Ön köteles biztosítani, és az Adatkezelőt ezzel összefüggésben felelősség nem terheli.
Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy töröljünk valamennyi információt, amely jogosulatlanul bocsátottak rendelkezésünkre, és biztosítjuk, hogy ezen információ más számára nem kerül továbbításra, sem általunk történő felhasználásra (sem reklámozási, sem egyéb célból). Kérjük, közölje velünk haladéktalanul, ha azt tapasztalja, hogy egy gyermek önmagáról jogosulatlanul bocsátott rendelkezésre információt. A Tájékoztató elején kiemelt elérhetőségeinken kapcsolatba léphet velünk.
9. Adatbiztonsági intézkedések
Az Adatkezelő minden tőle elvárható szükséges intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, gondoskodik azok megfelelő szintű védelméről különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen. Az Adatkezelő az adatok biztonságáról megfelelő technikai (pl. logikai védelem, különösen a jelszavak és kommunikációs csatornák titkosítása) és szervezési intézkedésekkel (fizikai védelem, különösen az Adatkezelő munkavállalóinak adatbiztonsági képzése, az információkhoz való hozzáférés korlátozása) gondoskodik.
Kérjük, segítsen nekünk az információk megóvásában azzal, hogy nem használ nyilvánvaló bejelentkezési nevet illetve jelszót, valamint a jelszavát rendszeresen megváltoztatja, kérjük továbbá, hogy jelszavát ne tegye hozzáférhetővé más személy számára.
10. Az Érintett jogai és jogorvoslati lehetőségei
Az Ön adatvédelmi jogait és jogorvoslati lehetőségeit, és ezzel kapcsolatban a GDPR vonatkozó rendelkezéseit és korlátozásait részletesen a GDPR tartalmazza (így különösen a GDPR 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 77., 78., 79. és 82. cikkei). Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb rendelkezéseket.
10.1 Az Ön hozzáférési joga
Ön jogosult arra, hogy visszajelzést kapjon tőlünk arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e. Ha ilyen adatkezelés folyamatban van, Ön jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
a) az adatkezelés céljai;
b) az Érintett személyes adatok kategóriái;
c) azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel a személyes adatokat közöltük vagy közölni fogjuk, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
d) adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
e) az Ön joga joga, hogy kérelmezheti tőlünk az Önre vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
f) valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga; és
g) ha az adatokat nem Öntől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
h) automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az Önre nézve milyen várható következményekkel jár.
Ha személyes adatoknak harmadik országba történő továbbítására kerül sor, Ön jogosult arra, hogy tájékoztatást kapjon a továbbításra vonatkozóan a megfelelő garanciákról.
Az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az Ön rendelkezésére bocsátjuk. Ha Ön elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban kell rendelkezésre bocsátani, kivéve, ha Ön másként kéri.
10.2 A helyesbítéshez való jog
Ön jogosult arra, hogy kérésére indokolatlan késedelem nélkül helyesbítsük az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Ön jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.
10.3 A törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)
(1) Ön jogosult arra, hogy kérésére indokolatlan késedelem nélkül töröljük az Önre vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük vagy más módon kezeltük;
b) Ön visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
c) Ön tiltakozik az adatkezelése ellen, és adott esetben nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
d) a személyes adatokat jogellenesen kezeltük;
e) a személyes adatokat a ránk alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell; vagy
f) a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
(2) Ha az Adatkezelő nyilvánosságra hozta a személyes adatot, és az (1) bekezdés értelmében azt törölni köteles, az elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével megteszi az észszerűen elvárható lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében, hogy tájékoztassa az adatokat kezelő adatkezelőket, hogy az Érintett kérelmezte tőlük a szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.
(3) Az (1) és (2) bekezdés nem alkalmazandó, amennyiben az adatkezelés szükséges, többek között:
a) a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából;
b) a személyes adatok kezelését előíró, a ránk alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése céljából;
c) a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, amennyiben az (1) bekezdésben említett jog valószínűsíthetően lehetetlenné tenné vagy komolyan veszélyeztetné ezt az adatkezelést; vagy
d) jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
10.4 Az adatkezelés korlátozásához való jog
(1) Ön jogosult arra, hogy kérésére korlátozzuk az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
a) Ön vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy ellenőrizzük a személyes adatok pontosságát;
b) az adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
c) már nincs szükségünk a személyes adatokra adatkezelés céljából, de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
d) Ön tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az Érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés az (1) bekezdés alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az Ön hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatjuk Önt.
10.5 A személyes adatok helyesbítéséhez vagy törléséhez, illetve az adatkezelés korlátozásához kapcsolódó értesítési kötelezettség
Az Adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közöltük, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az Ön kérésére tájékoztatjuk e címzettekről.
10.6 Az adathordozhatósághoz való jog
(1) Ön jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó, általa a rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná a Adatkezelő, ha:
a) az adatkezelés hozzájáruláson, vagy szerződésen alapul; és
b) az adatkezelés automatizált módon történik.
Az adatok hordozhatóságához való jog (1) bekezdés szerinti gyakorlása során Ön jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.
10.7 A tiltakozáshoz való jog
Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak jogos érdeken alapuló kezelése ellen, ideértve profilalkotást is. Ebben az esetben a személyes adatokat nem kezeljük tovább, kivéve, ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, Ön jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon az Önre vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik.
Ha Ön tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.
Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások igénybevételéhez kapcsolódóan és a 2002/58/EK irányelvtől eltérve Ön a tiltakozáshoz való jogot műszaki előírásokon alapuló automatizált eszközökkel is gyakorolhatja.
Ha a személyes adatok kezelésére tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül sor, Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból tiltakozhasson az Önre vonatkozó személyes adatok kezelése ellen, kivéve, ha az adatkezelésre közérdekű okból végzett feladat végrehajtása érdekében van szükség.
10.8 A felügyeleti hatóságnál történő panasztételhez való jog
Ön a GDPR., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes jogokat és jogorvoslati lehetőségeket részletesen a GDPR 77.,79. és 82. cikkei tartalmazzák.
10.9 A felügyeleti hatósággal szembeni hatékony bírósági jogorvoslathoz való jog
Ön jogosult a hatékony bírósági jogorvoslatra a felügyeleti hatóság Önre vonatkozó, jogilag kötelező erejű döntésével szemben.
Ön jogosult a hatékony bírósági jogorvoslatra, ha az illetékes felügyeleti hatóság nem foglalkozik a panasszal, vagy három hónapon belül nem tájékoztatja Önt a benyújtott panasszal kapcsolatos eljárási fejleményekről vagy annak eredményéről.
A felügyeleti hatósággal szembeni eljárást a felügyeleti hatóság székhelye szerinti tagállam bírósága előtt kell megindítani.
10.10 Az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval szembeni hatékony bírósági jogorvoslathoz való jog
Ön hatékony bírósági jogorvoslatra jogosult, ha megítélése szerint a személyes adatainak a GDPR-nak nem megfelelő kezelése következtében megsértették a GDPR szerinti jogait.
Az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval szembeni eljárást az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó tevékenységi helye szerinti tagállam bírósága előtt kell megindítani. Az ilyen eljárás megindítható az Érintett szokásos tartózkodási helye szerinti tagállam bírósága előtt is.
Valamely eljárás kezdeményezése előtt javasolt az adatkezelőnek elküldeni a panaszt.
Cookie Policy
Consent to the use of cookies.
For our website to function properly we use cookies. To obtain your valid consent for the use and storage of cookies in the browser you use to access our website and to properly document this we use a consent management platform: CookieFirst. This technology is provided by Digital Data Solutions BV, Plantage Middenlaan 42a, 1018 DH, Amsterdam, The Netherlands. Website: https://cookiefirst.com referred to as CookieFirst.
When you access our website, a connection is established with CookieFirst’s server to give us the possibility to obtain valid consent from you to the use of certain cookies. CookieFirst then stores a cookie in your browser in order to be able to activate only those cookies to which you have consented and to properly document this. The data processed is stored until the predefined storage period expires or you request to delete the data. Certain mandatory legal storage periods may apply notwithstanding the aforementioned.
CookieFirst is used to obtain the legally required consent for the use of cookies. The legal basis for this is article 6(1)(c) of the General Data Protection Regulation (GDPR).
Data processing agreement
We have concluded a data processing agreement with CookieFirst. This is a contract required by data protection law, which ensures that data of our website visitors is only processed in accordance with our instructions and in compliance with the GDPR.
Server log files
Our website and CookieFirst automatically collect and store information in so-called server log files, which your browser automatically transmits to us. The following data is collected:
- Your consent status or the withdrawal of consent
- Your anonymised IP address
- Information about your Browser
- Information about your Device
- The date and time you have visited our website
- The webpage url where you saved or updated your consent preferences
- The approximate location of the user that saved their consent preference
- A universally unique identifier (UUID) of the website visitor that clicked the cookie banner