jegyzetfüzet

Tippek a tökéletes reklámajándék ötletek megvalósításához

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a különböző promóciós céllal készült ajándékok. A cégek nem csak ügyfeleiket, de sokszor saját dolgozóikat is meglepik valamilyen reklámajándékkal. Ezek a termékek, a reklámfelületen túl számtalan hasznos tulajdonsággal is rendelkeznek.

Mikor jó egy reklámajándék a megajándékozott szempontjából?

Az emberek nagyon szeretik, ha olyan promóciós tárgyakat kapnak ajándékba, amelyek praktikus funkciókkal is rendelkeznek. Egy kulacs, egy öngyújtó, egy óra, vagy bármilyen más hétköznapi használati tárgy nagy örömet tud okozni. Ha pedig az ajándék személyre szabott, vagy esetleg még névvel is ellátott, annak külön értéke van. A szellemes ajándékok kimondottan pozitív hatással rendelkeznek. A humoron túl azonban egyáltalán nem szabad sértő irányba elmenni. A cégeknek tudniuk kell, mi az ami a saját írott, vagy íratlan etikai szabályaiknak még megfelel.A megajándékozott számára az is lényeges, hogy az ajándéktárgy akár hosszabb távon használható legyen. Egy gyorsan széteső promóciós termék nem feltétlen nyújt jó képet a cégről. Nem baj, ha egy reklámajándék olcsó, hiszen általában nem pénzben mérhető az értéke, de a minőségre akkor is mindig figyelni kell.

Reklámajándék ötletek a cégek szemszögéből nézve

A reklámajándékoknak fontos marketing üzenete van. Olyan tárgy, amely kapcsolódik a céghez és emlékeztet is rá. Nagyobb üdítőital gyártó vállalatok például rendszeresen adnak saját logójukkal ellátott poharakat a termékeik mellé. Azok a tökéletes reklámajándék ötletek, amelyek valamilyen pozitív élményt is képesek közvetíteni a cégről a megajándékozott számára. A céges dolgozók nagyon szeretnek ajándékokat kapni a munkáltatójuktól, mert ez egyfajta visszajelzés is a számukra, hogy értékelik a munkájukat. Egyes munkahelyeken éppen ezért rendszeres időközönként megajándékozzák a dolgozókat, például az új év közeledtével egy céges naptárral. Ma már sok cég szervez a dolgozóinak különböző programokat, vagy viszi el őket valamilyen céges rendezvényre. A reklámajándék ötletek ebben az esetben is felmerülnek. Az ilyen ajándékokat jó, ha az esemény jellegéhez igazítják. Például egy céges futóversenyen ideális meglepetés lehet egy kulacs, vagy valamilyen fényvisszaverő eszköz. A reklámajándéknál figyelni kell a külcsínre is. Bár általában nem dizájn termékekről van szó, azért nem árt, ha megfelelnek bizonyos esztétikai követelményeknek. Nem kell mást tennünk, mint az általános szabályt követni: olyan ajándékot érdemes adni, aminek magunk is örülnénk.

Comments are closed.