Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Reklámajándékok és a táborozás

2015-06-18

Minden adandó alkalommal meg kell ragadni a lehetőséget egy kis promócióra, hiszen a legtöbb cég életében aligha akad fontosabb, mint minél több emberhez eljuttatni a létezés és a működés hírét. Mindennek legjobb eszköze a reklámajándék, hiszen úgy reklámozhatunk segítségével, hogy valójában mégsem reklámozunk. Zavarosnak tűnik első hallásra? Pedig egészen egyszerű.

Reklámajándékok és a táborozás

Az olyan vidékeken, melyek a nyári szezonban rendszeresen érintettek a gyermektáboroztatásban, így például a Balaton-menti települések, kiváló helyszínt és remek felvevőbázist szolgáltatnak arra, hogy reklámozzuk magunkat. Nem kell más, mint egy jó ajándéktárgy-ötlet, melyen könnyedén és jól láthatóan elfér a kívánt logó. Ha tábor, akkor nyár, ha nyár, akkor forróság. A gyerekek és a fiatalok oda vannak a hűsítő, árnyékot adó, valamiképpen a forróságot csillapítani hivatott apróságokért. Gondoljon akár egy zseb-ventilátorra, vagy egy ásványvizes palackra, netán egy baseball sapkára, mindegyiken elfér egy jól látható logó, amiről később pontosan az a cég jut majd a megajándékozottak eszébe, amely éppen hozzánk tartozik. Ez a reklámajándék lényege. Láthatóvá lenni és megmaradni az emlékezetben. Az nem baj, ha az emlékezetet időnként egy kicsit felfrissíti a logónk.

A táborok környékén a játékok is jó ajándékok, sőt, talán a legjobbak. Egy emblémázott strandlabdát, vagy egy legyezőt szívesen elfogad bárki. A cél, olyan ajándéktárgyakat találni, melyeket minden bizonnyal egyébként is megvennének a táborozók előbb-utóbb. De miért vennék meg, ha tőlünk ajándékba, ingyen is megkaphatják? Fontos ugyanakkor, hogy egy-egy reklámajándék minőségi tekintetben is helytálló legyen, hogy használat során ne menjen tönkre rövid idő alatt, hiszen ezzel lényegében a reklámozni kívánt cégről állítunk közvetett módon olyat, amit nem szeretnénk.

Egy kis kreativitással és a megfelelő gyártók, forgalmazók kiválasztásával tehát igen komoly eredményeket lehet elérni, azt viszont semmiképpen sem szabad elfelejteni, hogy egy adott idénynek mindig a megfelelő pontján kezdjük a termékek terjesztését, hogy ezen a ponton se kelljen kellemetlenségekkel számolnunk: ne késsünk, de ha lehet, ne mi legyünk az első fecskék sem.