Papírtáska – mert számít a csomagolás

Karácsony közeledtével egyre inkább nagyobb hangsúlyt fektetünk az ajándék kiválasztása mellett annak becsomagolására is. De ha jobban szétnézünk, az egész életünk gyakorlatilag arról szól, hogy szebbnek, jobbnak látatjuk magunkat, munkánkat, megjelenésünket, mint ami valójában. Vagyis elmondhatjuk, hogy a csomagolás, a külcsín az élet minden területére levetítve különösen fontos.

A reklámszakmában pedig a külső felnagyítása, szebbnek, jobbnak való feltüntetése hatványozottan előnyös. Amit a marketing leginkább a csomagolással tud megteremteni.

Biztos vagyok benne, hogy mindenki találkozott már olyan termékkel, amiről első ránézésre úgy gondolta, drágább volt a csomagolás, mint maga a termék. Ezt nem feltétlen kell negatív felhanggal fogadni, lehet mindössze arról is szó, hogy a csomagolás egy fajta hiánypótló eszközként működik, ami nincs meg az ajándékban, azt kárpótolja a csomagolás, marketing szempontból pedig a kevésbé értékes ajándék is jobban megfogja a szemet, ha igényes és szép csomagolásban érkezik.

Karácsony táján a legegyszerűbb, s talán a „legemberbarátibb” csomagolás lehet a papírtáska.

Egyrészt nincs különösebb vesződség az ajándék csomagolásával, fölösleges papírt sem használunk fel, csak annyit, amennyire szükségünk van.

Másrészről, ha a papírtáska újrahasznosított anyagból készül, akkor környezetünkért felelős embernek is érezhetjük magunkat, kicsiben ugyan, de teszünk azért, hogy a fejünk fölé tornyosuló szemét ne legyen még egy darab papírral több.

Ha esztétikus, kifinomult, és a tökéletes ajándék csomagolást keressük, akkor a különféle papírtáskák jó választásnak bizonyulnak, főleg, ha számít, hogy mekkora emblémázási felület adnak egy cég logójának, szlogenjének.

Teljesen természetes, ha fontosnak tartjuk marketing szempontból is, hogy az ajándékot milyen külcsín borítja, s így karácsony tájékán nálunk is megnő a választék papírtáskákból, csupán meg kell keresni a tetszetőset!

Comments are closed.