karácsonyi készülődés

Készüljünk-e már a karácsonyra?

Az ősz beköszöntével hajlamos az ember úgy gondolkodni, hogy a zord hideg még messze jár, vagyis a karácsonyi készülődés elkezdése, még gondolati síkon is túl korai. Miért kellene az ajándékok kitalálásával már most foglalkozni, amikor a nappalok a nyár derekára emlékeztetnek és csak éppen hogy elindultak a falevelek a sárgulás útján? Lehet, hogy tényleg távolinak tűnik az ünnep, s erre a meglátásra csak kontrázni tud az aktuális időjárás, viszont a meglepetések kitalálása nem egyszerű feladat, pláne ha nem a megszokottság és az unásig ismétlés kettőse a vásárlás koncepciója. Nyilván nem.
A reklámajándékok területén ugyanez a helyzet, sőt. Míg a karácsony ténylegesen a Szentestével veszi a kezdetét, addig céges értelemben már december elején el kell kezdeni a szóróanyagok kiosztását, az év végi ügyek lezárását stb. Vagyis jópár héttel korábbra csúszik maga az átadás pillanata. Ezért aztán nem vitás, hogy bizony érdemes most, a legnagyobb őszi levélhullásban elgondolkodnia azon, hogy idén mivel rukkol elő?
Ha van bevált stratégiája, akkor érdemes azt követnie, viszont akár új utakat is kijelölhet. Az biztos, hogy a kreativitás preferálása sikeres forgatókönyv. Azok az ajándékok, amik túlmutatnak a sablonos megoldásokon igazán értékessé avanzsálnak. Annak fényében különösen nagy jelentőségű ez a kijelentés, hogy a legtöbb vállalat nem akar túl nagy erőt, energiát fordítani erre a kérdésre. Befutnak a sémák, megérkeznek az emblémázott tárgyak és ennyi. Boldog karácsonyt. Hogy aztán miként teljesítenek a szóróanyagok a jövőben, egyáltalán elérik-e a céljukat, az már mellékes. Hozzá lehet így is állni a dolgokhoz, viszont akkor érvényesülő marketingről nem beszélhetünk. Márpedig a reklámajándékozás elsődleges célja a cége, szolgáltatása hirdetése, azon túl persze, hogy ilyen módon egyedi figyelmességgel köszönheti meg partnereinek például az együttműködést.

A készülődést nem lehet eléggé korán elkezdeni!

Ha egyelőre nincsen ötlete, azzal kapcsolatosan, hogy milyen reklámajándék a nyerő, akkor azért, ha pedig már mindent pontosan megtervezett, akkor ezért érdemes már az ősz folyamán lerendezni ezt a kérdést, ezzel is könnyítve a helyzetét, hiszen az év vége közeledtével így eggyel kevesebb teherrel a vállán kell szembenéznie az esztendő lezárásával és az újév beköszöntével. Mindennek tetejében idegeskedés helyett egy az egyben átadhatja magát az ajándékozás valódi örömének, ezáltal is fényt csempészve a szürke hétköznapok porondjára.

Comments are closed.