Karácsonyos reklámfilmek

Charlie Sheen azt mondja a Két pasi meg egy kicsi egyik jelenetében, hogy azért szereti a szőrösszívű bejárónője, Berta kávéját, mert az olyan „karácsonyos”. Vajon a 21. századi marketing világ, a kreatív szakemberek figyelembe veszik-e a karácsonyos hangulat fontosságát egy-egy reklámfilm megalkotásakor? Tud-e úgy eladni egy karácsonyi reklámfilm, hogy közben érzi a vásárló a meghittséget, hogy ez a vásárlás más, mint a többi?

Egyszóval keressük a legkarácsonyosabb reklámfilmet!

Mindjárt itt van első pályázónk a Whiskas 2012-es karácsonyi reklámfilmje, amiben a klasszikus reklámból ismert szimpatikus kiscica bóklászik a karácsonyfa alá helyezett ajándékok között. Hát nem megható és meghitt?

A következő pályázónk az emberséges bevásárlóközpont, amely fontosnak tartja a klubkártya hangsúlyozását az ünnepi hangulatú vásárlás közepette is.

De tudjuk, hogy a karácsony a gyerekek ünnepe elsősorban, így nem maradhat le a pályázók sorából a párizsi Disneyland idei rekláma sem, amely sok csodával várja novembertől januárig a látogatókat.

A karácsony és a rénszarvas története mindenki számára ismert, ám ebből a szemszögből szórakoztatóan veszíti el a meghittség hangulatát, ahogyan azt egy lövöldözős játéktól elvárjuk. Lássuk!

Ám a tények, mint mondják makacs dolgok, így 1884 óta (mikor John Smith Pemberton gyógyszerész megkeverte a Coca Cola ősét) nem lenne igazi a karácsony Coca Cola nélkül! Bár a reklám tavalyi, a karácsonyos hangulatot remekül visszaadja.

A karácsonyos szavazatokat Like-ban mérjük! 🙂

Comments are closed.