És neked milyen színű a mondanivalód?

A világ újra kinyitott, bizonyos feltételek mellett az ember újra mehet, amerre csak lát. Ezt valaki azonnal kihasználja, valaki pedig inkább óvatosan szagolgat ki az utcára, de egy valamiben mind a tízmilliárd ember egyetért: a 2020 márciusában vett cuccokat végre lesz értelme felhúzni kintre, végre megmutathatjuk újra a világnak, milyen stílusosak is vagyunk. Eddig, ha próbáltunk is kiöltözni, maximum egy macska csodálhatta azt meg – vagy a rendőrök, ha este 8 után szerveztünk randit. Azonban van egy kérdés: amikor kilépsz az utcára, mit akarsz újra sugározni az emberek felé? Hiszen minden szín egy-egy érzelmet, tulajdonságot takar. járjunk utána, Neked milyen színűek a legszebb mondanivalóid a világ számára! Kicsit képzavaros ez a mondat, de semmi baj.

 

Valószínűleg a boltba nem volt éppen kedvünk felvenni a frakkunkat, és úgy eljönni onnan egy kenőmájassal és fél kiló kenyérrel, de már más a helyzet. Nézzük meg, melyik pólóval hogyan mutatkozhatsz be a világnak a világnak:

Piros póló

Hecom PólóA piros mindig a szenvedély színe. Hallottál már a vörös fényekről? Vörös fényeknek nevezzük azokaz az objektumokat, amelyek egy képen túl feltűnőek ahhoz, hogy ne vegyük őket észre. Pont így működik a piros póló a nagyvilágban: magára vonja a figyelmet. Ehhez pedig társul egy határozott kiállás és egy határozott jellem is. Bújócskázni nem a legjobb piros pólóban, mindenhol világítani fogsz. Ha pedig azért mész utcára, hogy bújócskázz, az viszont vicces. Főleg piros pólóban.

Kék póló

Hecom PólóA kék mindig a megbízhatóság színe. Szinte belső viszketést érez az ember, hogy odamenjen hozzád és elárulja a legnagyobb titkát. Ha kilépsz az utcára, nem kizárt, hogy rögtön négy emberről tudod meg, hogy valójában allergiás a macskaszőrre, háromról, hogy zugevő, ötről, hogy lopott már cukorkát gyerekkorában. A rendőrséget azért ne hívd, hogy ők is kékben vannak. A cukorka nem hiányzott senkinek. A kék egyébként a hivatalosság színe is, ezért sem véletlen, hogy általában az emberek szeretnek magukon kék színt viselni egy állásinterjún. Ez puszta pszichológia: kellemes, hivatalos megjelenést ad, azt sugallja, hogy benned lehet bízni, jó munkaerő leszel a későbbiekben.

 

Zöld póló

Hecom PólóA zöld mögött mérhetetlen nyugalom lapul meg. Ne lepődj meg, ha kilépsz az utcára és ötből hat ember szeretne majd megpróbálni lepihenni veled aludni egy kicsit. Mondjuk a zebra közepén. A zöld hasonló funkcióval bír, mint a kék, hiszen a nyugalomból egyértelműen következik a bizalom is. Amitől megnyugszol, abban bízni fogsz. Lehet ez akár egy zene, egy tárgy, egy illat is. Esetünkben egy póló. A zöld színt viselő emberek nyugalma jobban átragad a másikra, és ez a bizalmat is megalapozhatja. Míg a kék szín önmagában ösztönzi az embereket, hogy elárulják a titkaikat, a zöld színnel közvetve érheted el ugyanezt. Persze szigorúan vicc alapon.

A logózott termékekkel pedig még több mondatot tudsz mondani magadról egyszerre – úgy, hogy meg sem szólalsz közben. Cég? Iroda? Vállalkozás? Esetleg egy mém? Legyen saját mondanivalód, amelyet a világnak címzel egy olyan színű pólón, amely viszont Téged tükröz!

Köszönjük, hogy olvastál, találkozzunk legközelebb!

Comments are closed.