Az év legjobb reklámfilmjei – folytatás

: Ajánló | 0

Meghatároztuk a múltkori cikkünkben, hogy milyen a jó reklámfilm, és egy rangos amerikai szakértő oldal első tíz reklámfilm helyezettjét vettük górcső alá.

Folytassuk eme nemes boncolgatást. Az egész évi rohanás után megérdemlünk némi könnyed olvasnivalót, és videózást.

Az Adweek 7. helyezettje egy tipikus amerikai érzést bemutató videó.  A Super Bowl az Egyesült Államokban az amerikai futball szezon csúcspontja, ez alkalmat ad arra, hogy a családok, a barátok, az egész nemzet összejöjjön. A buzdító beszéd narrátora Clint Eastwood, minden idők legnagyobb híres cowboy színésze.

Összegezve, ezt látni kell! Lássuk!

A 6. helyezett a Red Bull másfél perces összeállítása Felix Baumgartner sztratoszféra ugrásáról, amit az érdeklődők október 14-én, az ugrás napján élőben kísérhettek figyelemmel az interneten. Az extrémsportoló 39 ezer méterről vetette magát a mélybe, 9 percet töltött a levegőben, majd simán földet ér. Hiába a Red Bull szárnyakat ad!

Az 5. helyezett reklámfilm szintén a Super Bowlhoz köthető, a 32 másodperces  reklámfilmben Will Ferrell érkezik felénk a szójabab mezőn keresztül, majd mindenre gondolnánk, csak arra nem, hogy kinyit egy doboz Old Milwaukee sört.

A 4. helyezett reklámfilmnek Charlie Sheen a főszereplője, aki 10 másodperces szereplése alatt bebizonyítja, miért volt ő a legjobban fizetett színész a Két pasi és egy kicsi komédiában. A videó érdekessége, hogy a színésznek ez volt az első szereplése a filmből való távozása óta, aminek eredménye, hogy 2012 legjobb reklámfilmjei közé került a videó.

– folytatjuk –

Comments are closed.