Az év legjobb reklámfilmjei – az első három

: Ajánló | 0

Bár úgy gondoljuk azok a reklámfilmek, amelyek bekerültek a legjobb tíz közé már nyertek, ám mégis van az a három, amely kiemelkedően jóra sikerült az ítészek szerint.

A 3. helyezett Nagyapa mágikus trükkje (Grandpa’s magick trick) egy bájos reklám, ami egy díjnyertes norvég légitársaságot reklámoz. A környezet és utasbarát légitársaságot 40 úti cél és napi 400 felszállás jellemzi. Ötletesség, emberiesség, a generációk találkozása végig jelen van az 50 másodperces reklámfilmben.

A 2. helyezett a Nike reklámja. Egy sportszer gyártó cégtől azt várja el az ember, hogy fitt, kockahasú sportolóval reklámozzon akár egy pólót, akár egy futócipőt vagy egy szabadidő ruhát. A Nike sikeresen megmutatta, hogy a nagyságot nem feltétlen az edzett sportolók körében kell keresni. Akarat és nagyság egy elhízott, 12 éves kisfiúban is kereshető. Az olimpia idején bemutatott reklámfilm, igazi telitalálat volt a Nike részéről.

Végül az 1. helyezett, a díjnyertes reklámfilm, „A három kismalac” (The Little Pigs). Mese és valóság, a nyomtatott és az online újságírás, az internetes ember, a social media reakciója, viták és tüntetések, mindez egy remekbe szabott ironikus felhanggal. Ami a mosolygáson túl bizony elgondolkodtató, tényleg ennyire manipulálható a világ társadalma?

 

Comments are closed.