Blog
Reklámajándékok a nyári fesztiválokon
2014-08-27
A nyári fesztiválok remek lehetőséget biztosítanak a szolgáltatóként részt vevő, vagy termékeiket árusító cégek számára arra, hogy reklámajándékokat osztogassanak a fesztiválozóknak. Egy kanadai, reklámajándékokkal foglalkozó blog a torontói fesztiválokhoz kötődő céges ajándékozás szokását elemezte.
Több százezer potenciális ügyfél fordul meg egy-egy fesztiválon
A Caribbean Carnivalon, a Scarborough Ribfesten vagy a hazai vizekről, Sziget, Volt és a többi fesztiválon évente többszázezer látogató fordul meg, így a cégvezetőknek egy-egy ilyen alkalom remek lehetőség arra, hogy új ügyfeleket szerezzenek. Egy az egyik fesztiválon részt vevő cég képviselőjének elmondása szerint a potenciális ügyfelek, azaz a közönség tagjai ilyenkor egyébként is nagyon jó hangulatban vannak, így sokkal egyszerűbb odalépni hozzájuk és bemutatkozni. A nyilatkozó elmondta, hogy miután röviden elcsevegett velük, átnyújt egy reklámtollat; a későbbiekben pedig általában azt tapasztalja, hogy a nyár további részében többen keresik fel az üzletét.
A szponzoráció is jó befektetés
A fesztivált szponzoráló cégek számára is remek reklámlehetőség a rendezvény. A szponzorálás jó befektetés, hiszen a rendezvény előtt, annak reklámjaiban, illetve magán az eseményen is rendszeresen szem előtt van az adott márka. Ám ezeknek a cégeknek is érdemes a helyszínen látható és használható logózott tárgyak – például egy sörgyártó esetében az emblémázott műanyag söröspoharak – mellett valami maradandóval is készülniük, amelyet a látogatók hazavihetnek, és hónapok múlva is eszükbe juttatja a céget.
Népszerű ajándéktárgyak a fesztiválokon
A nyilatkozó szerint a reklámajándékok sokkal jobb befektetésként szolgálnak a szórólapoknál, hiszen azokat hiába osztogatják ki, a nap végén a legtöbbjük valószínűleg a földön fog heverni. A látogatók a legegyszerűbb tárgynak is örülnek, de remek reklámajándék egy nyári fesztiválon például a kulacs, a frizbi, a kulcstartó, a baseballsapka, a napszemüveg, az esőkabát vagy a zseblámpa.