Blog
Szilikon karkötő készítés ár: olcsóbb, mint gondolná!
2017-05-13
Ha a marketing tervben foglaltak megvalósítására kerül sor, akkor bizony nem mehetünk el a reklámajándékok nyújtotta lehetőségek mellett. Ma már elérhető áron megrendelhetünk olyan darabokat, melyekre elhelyezhetőek a cég adatai, vagy éppen a márkanevet népszerűsíthetjük ilyen módon egyszerűen és gyorsan. De mégis mi alapján érdemes választani a széles kínálatból? Legyen elsődleges az ár, vagy érdemes inkább a céges image-nek megfelelő darabok mellett letenni a voksot? A szilikon karkötő készítés ár és népszerűség szempontjából is remek választásnak bizonyul.
A fesztiválokon és a nyári időszakban gyakran szembejönnek velünk ezek a reklámajándékok, de akár az értékesíteni kívánt termék mellé is ajándékozhatjuk ezeket. A színes szilikon karkötő készítés ár tekintetében kifejezetten azok számára javasolt, akik nagyobb mennyiséget szeretnének rendelni, ám ezért nem fizetnének csillagászati összegeket. A szilikon karkötő kis mennyiségben is elérhető, de nagyobb megrendelés esetén rendszerint további kedvezményekkel is élhetünk. Közeledik a nyári időszak, amikor egymást érik a szabadtéri rendezvények, fesztiválok.
Szilikon karkötő készítés ár - a megfizethető minőség
A szilikon karkötő nem csak divatos, de megfizethetősége miatt remek döntés a cég népszerűsítése érdekében is. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az olcsó reklámajándék iránt érdeklődők körében ez legalább olyan nagy népszerűségnek örvend, mint a golyóstoll vagy a bögre. Szezonális ajándékként éppen úgy megállja a helyét, mint akkor, ha az eladásösztönzés érdekében csomagolnánk termékünk mellé. A szilikon karkötő készítés ár kapcsán biztosan beváltja a hozzá fűzött reményeket és jelentős mennyiség kihozható az e célra szánt összegből.
Fontos megemlíteni azonban, hogy ha céges ajándékozásról, vagy az ügyfelek meglepéséről van szó, akkor bizony megéri a prémium kategóriás reklámajándékok között nézelődni. A cég minden egyes lépésével, így az ajándékozással is sokat elárul a nyújtott színvonalról és saját image-éről. A hosszú távú eredményes piaci jelenlét érdekében megéri erre fokozott figyelmet fordítani évszaktól és a reklámajándék jellegétől függetlenül.