Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Segítséget kérek az olvasóktól!

2011-12-16

Végig gondoltam az elmúlt évet, s úgy döntöttem egy év végi számvetés félét fogok írni. Meglehet, nem sok mindenkit érdekel, hogy az 1001reklámajándék.hu milyen kereskedelmi sikereket ért a 2011-es évben, de mégis valahol a mi cégünk kicsiben az egész ország gazdaságának lehet a keresztmetszete. Amiért mégis billentyűzetet ragadtam, az az, hogy a mi számvetésünk példa értékű lehet azok számára, akik csak érdeklődnek a reklámszakma iránt, és azok számára is, akik dolgoznak a reklámszakmában, netán ők is hasonló cipőben járnak.

Segítséget kérek az olvasóktól!

Előre bocsátom, hogy nem panaszkodni akarok. Sokan panaszkodnak, de ez lehet a legrosszabb, amit egy cég tehet. Sokkal inkább meg kell becsülni minden rendelést, ami szembe jön velünk, viszont azt el kell mondanom, hogy érdekesen alakult ez az év.

Valahogy elmaradnak az igazi nagy megrendelések, amelyek néhány éve még működtek. Lehet, hogy nincsenek átfogó hatalmas reklámkampányok, vagy ennyire érződik a politika és a válság mai napig tomboló hatása?

Mindenesetre azok a termékek, amelyekre nagyobb hangsúlyt fektettünk marketing szempontjából, azok a várakozásoknak megfelelően mentek is.

Az idei év erőteljes marketingjének köszönhetően a nyakpántok, stresszlabdák, szilikon karkötők, reklámtollak bevált reklámajándékoknak számítottak. De mindenféle, olykor lehetetlen cuccokból is voltak kisebb megrendeléseink. Jegyzetfüzetek ősz tájékán, és bögrék a téli szezonban, a karácsonyi roham viszont elmaradt. A pendriveokat is keresik, de a ráeső jogdíjak miatt túlságosan drágának találják az emberek.

Ami viszont rendkívül furcsa, mondhatnám érthetetlen, az, hogy általában a social media oldalainkhoz (Facebook, Twitter) azok az emberek, akik pont az oldalon futó aktuális termékekből rendelnek, egyáltalán nem mutatnak semmiféle aktivitást. Se like, se hozzászólás. Azért tartom ezt fontosnak, mert egy cég életébe, egy cég marketingjébe ma már szervesen hozzátartozik a social media is.

Vajon érdektelenség, passzivitás, vagy részünkről a hozzá nem értés miatt van? Mivel maximalista ember vagyok, így utóbbi természetes módon felvetődik bennem. S ehhez kérem olvasóink segítségét, javaslatát, hogy az Újévben hatékonyabban tudjuk posztokkal is kiszolgálni ügyfeleinket.

Legyen a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!