Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Sandy

2013-02-21

Ez a név néhány nap óta bejárta a világot a legtávolabbi keleti résztől, a legnyugatabbi részekig. Mindenkinek az értelmezésében egyet jelent: a hurrikán, ami most az Egyesült Államok Észak-keleti partjához, New Yorkhoz ért.

Sandy

Most Amerika felkészülve várta a hurrikánt, nem úgy, mint az emlékezetes 2005-ös New Orleans-i Katrina hurrikán pusztításakor.

A pusztító erejű, hatalmas szupervihar nyomán az Egyesült Államokban még mindig 2,5 millióan vannak áram nélkül, már 83 halálos áldozatot szedett a hurrikán, metró alagutak, utcák víz alatt, leállt a New York-i tőzsde, és 400 ezer embert kellett evakuálni csak New York városából, ahhoz, hogy valamelyest csökkenthessék az emberáldozatok számát.

Sandy épp az amerikai választásokat megelőző kampányidőszakot zavarta meg, Obama meg is szakította kampánykörútját és Washingtonból felügyeli a viharkárok helyreállítását, ellenben vetélytársával Mitt Romneyval, aki azonnal kihasználta a hurrikán adta kampány –és marketing lehetőségeket, és Ohioban „hurrikánsegélyt” tartott.

Úgy gondolom, nem csak önmagam nevében beszélek, ha mi, itt a nyugodt Európa belsejében is részvéttel adózunk az elhunyt áldozatoknak és családjuknak, s mindazoknak, akiknek el kellett hagyniuk otthonaikat.

S, természetesen nem akarok senkit megbántani, de ismerjük, halljuk, látjuk, vagy van olyan szerencsés, aki már személyesen tapasztalta milyen hatalmas és pimaszul arrogáns Amerika és az amerikaiak patriotizmusa, így csak idő kérdése, mikor csinálnak ebből is reklámot.</p><p style="text-align: justify;">Mitt Romney már sikeresen ráérzett a katasztrófa-marketing ízére és előnyére, s borítékolhatjuk, hogy a reklámszakemberek is előbb-utóbb a világ nyakába öntik a hurrikánból kovácsolt Amerika reklámot.

Igaz, hogy három államot leigázott a szupervihar, igaz, hogy áramért, fűtésért, benzinért ölre mennek jelenleg a károsultak, ám Amerika reklám az volt, van és lesz!