Blog
Reklámpóló – hordó
2011-04-06
Nem tudom eldönteni, hogy kinőttünk-e már belőle. Úgy emberiség szinten. Reklám szempontból, jól jön egy cégnek, ha hasznosat is ad, időtállót is ad, és összetartozást mutatót is ad, amin ott a cég megjelenése. Erre nagyon jó a póló.
A szerkényében már mindenkinek összejönne egy adag, amit reklámként kapott, és még jó. Hová hordjuk? Azok között, akik amúgy is tudják, hogy mit jelent, mert nekik is ilyen van ott nem ciki, vagy otthonra, sportra, pulóver alá, vagy odaadjuk a gyereknek ’játszó’ pólónak, netán külföldre, ahol nem értik a szöveget, ami rajta van, de jópofa a minta…
A valóság meg néha az, hogy a reklámpólóknál az olcsót a kinyúlóst, az egyszerhasználatost választják a cégek, hogy darabra meglegyen és mégse legyen drága. Az meg tényleg hordhatatlan. Na meg ha az egész egy nagy céglogó…
Keressük a hordható reklámpóló titkát. Ki az, aki reklámpóló hordó?
Érted? ;-)