Blog
Reklámajándékot mindenkinek!
2012-04-03
Sokan úgy gondolják a reklámajándék készíttetése, gyakran fölöslegesen kidobott pénz, főleg, hogy nincs is kézzel fogható eredménye, nem mérhető, hogy ha egy rendezvényen céges pólóban jelennek meg a munkatársak az mennyi vásárlót, ügyfelet hoz. Nem mérhető, hogy egy céges rendezvényen a logóval ellátott kulcstartó osztogatása nyomán mennyi vásárló, ügyfél érkezik épp a mi cégünkhöz. Elszomorít, mikor ilyen érveket hallok a reklámajándék ellen.
Holott csak egy kicsit okosabban megkoreografált marketing kampány szükségeltetik hozzá, hogy mindent mérni lehessen, még azt is, hogy a rendezvényen osztogatott reklámajándék mennyi aktív vásárlót hoz, mennyi aktív érdeklődőt, ügyfelet szerez nekünk.
Nem beszélve arról, hogy maga a céges reklámajándékozás, ami teljesen mást jelent, mint a csecse-becse osztogatás rendezvényeken, és különféle kiállításokon, már akár presztízs értékű is lehet.
Mit értek ez alatt?
Tegyük fel, van egy cégem, amelynek van egy rá jellemző terméke, ezáltal van egy termékre jellemző neve, van egy névre jellemző színe, logója, szlogenje, formája, s még ezt a sort gyakorlatilag sorolhatnánk. A cégemnek pedig vannak munkatársai, akiknek jó esetben van a cég színére, logójára jellemző kötelező öltözködése, ha úgy tetszik egy céges feliratú póló is lehet munkaruha. S, az, hogy a cégem munkatársait, a cégem termékeit, főleg, ha ezt a terméket még én gyártom is, vagy legalábbis márkajogú forgalmazója vagyok, ne keverjék össze másik cég esetleg hasonló termékével, fontos ez a fajta megkülönböztetés. Ez már a cégem számára presztízs érték is, hogy a maga nemében tudassam a célvásárlóimmal, hogy teljesen egyedi vagyok.
Ez a példa csak egy a sok közül, amely indokolttá teszi, hogy igenis áldozni kell ezekre a reklámajándékokra, mert igenis hasznosan hozzájárulnak a cég forgalmához. S ebben a versenyorientált világban minden reklámlehetőséget meg kell ragadni. Jól sejted, olykor még az 1001 reklámajándéknak is szüksége van reklámra!