Blog
Reklámajándékok szabadságolás idejére
2011-07-07
Stílszerűen folytatni szeretném a szabadságolás témáját, hogy milyen reklámajándékokat lehet erre a könnyed, kikapcsolódó, regenerálódó alkalomra adni. Tudjuk, hogy az emberek azért mennek szabadságra, hogy azzal és ott töltsék az idejüket, ami érdekli őket. Ez az érdeklődési kör pedig igazán tág fogalom, mivel emberek vagyunk, ennél fogva különböző beállítottsággal és vérmérséklettel rendelkezünk.
A reklámajándékokról pedig tudjuk, hogy minden esetben üzenetet kell közvetítsenek, egyrészről cégünk emblémáját, logóját, szlogenjét, másrészről az ajándékozottnak úgy kell eltalálni az ízlését, hogy azt érezze, ez az ajándék neki szól. Neki szól, mert pont olyan a formája, anyaga, alakja, funkciója, ha van, amivel azonosulni tud. S, hogy lehet ezt az ízlés-érdeklődés variációt tömegesítve eltalálni? A válasz nagyon egyszerű. Ha egy cég adott rendezvényen szponzor, termékmegjelenítő, vagy terméke, szolgáltatása reklámozása miatt van jelen, akkor nyilván a tömegek, akik erre a rendezvényre elmentek, azért vannak ott, mert érdekli őket a rendezvény tartalma, az előadók, a látvány… és még sorolhatnám. Ebben az esetben – dacolva a nyári uborkaszezonnal – sokkal nagyobb hatás érhető el, olyan reklámtárgy „osztogatásával”, ami közvetetten utal cégünkre, de az ajándékozott ahhoz a rendezvényhez köti, ahol kapta. Például, egy motoros találkozón a bukósisak formájú emblémázott, logózott kulcstartó ideális, meccseken a két focicsapat mezét ábrázoló kulcstartó, vagy ugyanolyan színű nyakpánt, mobiltartó szintén, koncerteken póló, vagy baseball sapka… mindez a teljesség igénye nélkül. Ennek a megoldásnak a sikere azért biztosabb, így a nyári pangás közepette, mert a megajándékozott érdeklődésből, rajongásból ment el például egy motoros találkozóra, ennél fogva a bukósisak formájú kulcstartót azért fogja használni, mert szereti a motorokat, és a reklámtárgy ezt szimbolizálja. Potenciális ügyfél pedig azért lesz belőle, mert könnyen asszociál azzal, hogy a cég, akinek nevében kapta a reklámajándékot, szinten az ő hobbiját kedveli. Vegye fel Ön is a harcot az uborkaszezonnal, reklámozza cégét 1001 haszonnal!