Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Reklámajándék tippek kánikulára

2012-07-31

Akárhogy is nézzük, bizony a kánikulai forróságban komoly fejtörést okozhat milyen reklámajándékot, szóróajándékot válasszunk. A nyárnak meg vannak a tipikus reklámajándékai, mint a strandkellékek, a póló, a baseball sapka, a lufi vagy a szilikon karkötő.

Reklámajándék tippek kánikulára

Vajon feltétlen ragaszkodnia kell az évszakhoz egy barkácsszerszámokkal foglalkozó üzletnek, ha reklámajándékozással szeretné meghálálni vevőinek a hűséget?

Maradva a barkácsszerszám példájánál, tudjuk, hogy a barkácsolás tipikusan a nyári szezonra tehető foglalatosság, ekkor jó esetben megnőhet a szerszámokkal foglalkozó üzletek forgalma, és kifejezetten további vevőgeneráló lépés lehet a reklámajándékok bevetése.

De mi lehet ebben az esetben a helyesen kiválasztott reklámajándék?

Kifejezetten a nyári évszakhoz kell kötni vagy az üzlet profiljához leginkább?

Nagyon nehéz a helyes választ megadni, hisz a kreativitás olyan szélsőségesen különleges megoldásokat szülhet, ami sok esetben első ránézésre, avatatlan szemnek visszásként is hathat. De kétségtelen, hogy egy barkácsüzlethez sokkal inkább illik egy multifunkciós csavarhúzó vagy egy mérőszalag, egy baseball sapka reklámajándék, mint egy stresszlabda vagy logózott lufi.

A tipikusan nyári foglakozások, hobbik bátran összemoshatók a nyári reklámajándékokkal: a pólóval, baseball sapkával, vagy épp a kifejezetten strandolós reklámajándékokkal, a strandkellékekkel is azonosíthatók.

Sőt, a kifejezetten az évszakhoz illő reklámajándékokkal még jobban el tudjuk mondani a vevőnek, a megrendelőnek, mennyire hálásak vagyunk, hogy nálunk vásárolt, tőlünk rendelte meg azt a bizonyos szolgáltatást, terméket.

S, a nyár, a meleg, a kánikula, a pihenés, a szabadságolás valahogy mindig is kifejező hatású, ha arról van szó, hogy meg kell alapozni a következő szezon forgalmát.

Annak ellenére, hogy a vevőszerzés, a reklámozás egy összetett és bonyolult fogalom, még mindig érdemes egyik pillérét a reklámajándékokra alapozni.