Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Reklámajándék katalógus siker!

2012-04-13

Szerencsére nem csak bosszúságokról kell mindig írnom, hanem történnek kifejezetten kellemes dolgok is házunk táján. Egyik ilyen meglepő és nagyon sikeres dolognak könyvelhetjük el, hogy az 1001 reklámajándék 2012-es katalógusára félezernél is több feliratkozás érkezett. Ez viszont az előző év feliratkozók számát is megdöntötte.

Reklámajándék katalógus siker!

S úgy gondolom, egyáltalán nem szégyen, ha ezt kifejezetten sikernek könyvelem el, ami szintén bizonyítja, hogy még mindig szükség van reklámajándékokra. Nagyon bízom benne, hogy idén már makrogazdasági helyzetünk is képes valamelyest stabilizálódni, és ez újabb ötleteket, újabb kreativitás hullámot indít el a különböző cégek marketingjéért felelős szakemberek fejében.

Hihetetlen, de cégek, szervezetek, csoportok, alapítványok, legyen szolgáltató, vagy kereskedelmi ipar mindenütt hatékonyan lehet a legkülönfélébb reklámajándékokat is hasznosítani. S, ehhez nem is feltétlen kell a legdrágábbat választani, sokkal inkább fontosabb a célirányos választás, a profilnak, a mondanivalónak megfelelő ajándék kiválasztása.

Gyakran esnek a reklámszakemberek olyan hibába, hogy úgy szeretnék rávenni az embereket viselkedésük megváltoztatására, hogy az gyakorlatilag lehetetlen. A hatásos reklámkampány szerves része lehet a reklámajándék is, csak tudni kell erőltetés nélkül használni: gyakorlatilag ennyi a siker titka.

Egy reklámkampány sikerét nem az jellemzi, hogy mennyi pénzt költöttek a reklámra, vagy reklámajándékra, hanem az, hogy megtalálják épp azt a stratégiát, azokat a reklámajándékokat, amelyek a reklámozandó cég, termék, szolgáltatás témájába és a profiljába illenek. Természetesen tudom, hogy mindezt nem egyszerű eltalálni, olykor feleslegesnek tűnő kísérletezgetések kellenek hozzá.

Ennek ellenére, vagy épp ezért, a több mint félezer feliratkozónak sikeres reklámajándék-kampányt, és bevétel, valamint forgalomnövelő reklámajándékozást kívánok.