Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Reklámajándék és a találkozás öröme

2010-12-29

A szeretet ünnepe múlt el, ami az öröm, a boldogság és az ajándékok adásának letéteményese.

Reklámajándék és a találkozás öröme

Csíkszentmihályi Mihály az MTA külső tagja „karácsonykutatási” eredményei szerint a szóban, vagy az írásban elmondott köszönetnyilvánítás maradandóbb értéket képvisel a másik számára, mint egy drága ajándék. Persze, ebben semmi kolosszálisan új nincsen. Már a régiek is tudták, hogy a legfontosabbak az egymásnak kimondott szavak, vallomások, az együtt megélt élmények, az együtt töltött idő. Fontos most attól lett, hogy a kutatók tudományosan is igazolták ezt.

A reklámajándékozás szelleme szembe megy ezzel az elvvel?  Azt gondolom, hogy NEM! Sőt, ha jól meggondoljuk képviseli ezt! Keressünk ürügyet arra, hogy a felfokozott üzleti forgatagban is találkozhassunk a fontos partnereinkkel, és elmondhassuk, vagy kifejezhessük azt, hogy mennyire szükségünk van rájuk. Legyen ez a találkozási ürügy a reklámajándék átadása. Ez alatt kifejezésre jutathatjuk érzéseinket, amit a partner iránt táplálunk, megpecsételhetjük az ajándékkal. Ha az ajándékra ránéz, eszébe jusson, hogy mint mondtunk.

Kíváncsi vagyok kinek milyen ajándékkal, milyen személyes élménye van! Hozzászólásokban szívesen várom, hogy a megoszott tapasztalatokból tanulhassunk!