Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Online reklám vs. Reklámajándék

2011-08-07

Egy vallomással szeretném kezdeni. Kicsit régimódi vagyok, ezt nem szégyellem bárkinek elmondani, sőt talán a túl digitalizált századunkban egy kicsit büszke is vagyok rá. S, hogy miért fontos ezt előrebocsátanom? Mert fontosnak tartom az online megjelenített reklám és a fizikai, kézzel fogható reklámajándék által közvetített “üzenet” közötti párhuzamot kiemelni, vagy épp az ellentéteket felfedni. A konklúziót megengedem, hogy ki-ki önmaga vonja le, sőt szívesen vitába is szállok azzal, aki nem ért egyet velem.

Online reklám vs. Reklámajándék

Nem vagyok az internet ellen, isten ments, hisz mi is, az 1001 reklámajándék.hu számtalan helyen vagyunk jelen a kibertér sűrűjében. DE szerintem, ha valaki csak és kifejezetten az internet adta reklám lehetőségekre hagyatkozik, az szimplán csak lusta. Lusta tenni azért, hogy amennyire lehet cégét, szolgáltatását fizikai, személyes visszajelzés által népszerűsítse. Hogy mit értek ez alatt? Az internet reklámügyileg végtelenül hatékony, és profi módon be lehet lőni, hogy melyik felhasználó csoport elé milyen hirdetés kerüljön, hogy mindez mikor és milyen mennyiségben, ám mindemellett borzasztó személytelen. Igazából én csak ezt az egyet hiányolom, ám ennek megléte több százalékot is adhat egy reklámkampány hatékonyságához. Nem feltétlen kell nagy értékben gondolkodni. Az olcsó, de elegáns, vagy kreatív és frappáns reklámajándékok, amit kézből kézbe adnak legalább olyan hatást érnek el, mint egy csili-vili, flash alapú reklámbanner, vagy egy személytelen hirdetés. Ám továbbmegyek! Egy profi módon megírt sales szövegezésű céges weboldalnak viszont hasznos kiegészítője lehet a reklámajándékozás. Mert amennyiben jó a megszólítás, akkor maga a szövegvezetés az egyén-központúságat, a személyes kontaktust preferálja.

Ne legyenek lusták, a személyes kapcsolatnál nincs jobb reklám!

Ebben lehet a legjobb szándék, az 1001 reklámajándék!