Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Nálatok hány százalékos az elégedettségi garancia?

2013-02-21

Mert nálunk 1001 :-)Vajon van –e arra valamiféle mérce, hogy megtudhasd hányan távoznak tőled elégedetten? De előbb mindenképp tisztázni kell, mit is értünk elégedettség alatt. Elégedett az, aki megrendeli, leveszi a polcról, átveszi a terméket, majd csöndben távozik? Igen is, meg nem is! Az elégedettség attól is függ, mit vállalsz ezen „logó” alatt! Visszavásárlási garanciát a megfelelő jogszabályoknak értelmében, esetleg pluszban néhány jó szót, mosolyt, amivel elengeded a vevődet, netalán még ajándékot is adsz neki, amiért nálad vásárolt? Bizony, akár ezeket is jelentheti!

Nálatok hány százalékos az elégedettségi garancia?

Legyen passzív elégedett vevőd, aki aktívan nem teszi szóvá ugyan elégedettségét, ám mégis megkapja, amiért jött, vagy legyen aktív elégedett vevőd, aki fórumon, hozzászólásban, kérdőíven ajánlja céged, szolgáltatásod, terméked, azzal, hogy odaadta neked a pénzét kockázatot vállal. A vásárlás a vevőnek mindig valamiféle kockázatot jelent, még akkor is, ha tudja, hogy az a termék vagy szolgáltatás, amit meg akar vásárolni, igénybe akar venni az ő élet minőségének javulását szolgálja. Bárki megfigyelheti önmagán, mikor vásárol a boltban vagy megrendel egy terméket az interneten a „Megrendel” gombra kattintva, vagy a kosárba a terméket betéve apró izgalmat érez, csupán néhány százaléknyit felmegy a pulzus, a szív hevesebben ver, stresszes állapot lép fel a szervezetben. Ha hisszük, ha nem, a vásárlás a legtöbb esetben stressz érzettel jár, épp a fentebb említett kockázat miatt. Vásárlásra buzdítani potenciális vevőidet csak úgy tudod, ha enyhíted a vásárlás előtti feszültséget, vagyis kockázatmentes terméket, szolgáltatást kínálsz. Az egyetlen biztos megoldás pedig az lehet, ha garanciát vállalsz arra, hogy elégedett lesz, ha kézbe kapja a terméked, ha megrendeli a szolgáltatásod. A 100%-os elégedettséget pedig az év bármelyik szakában nyomatékosíthatod reklámajándékkal, szóróajándékkal, mert nem csak adni, hanem kapni is öröm, az öröm érzése pedig egy karnyújtásnyira van az elégedettség érzésétől. Használd bátran ezt a kis marketinges furfangot!