Blog
Mit adjunk ügyfelünknek ajándékba?
2014-03-19
Ajándékot kapni mindenki szeret; akkor is, ha az adott tárgy csak egy apróság, és valójában a reklám a célja. Ha olyasmivel lepnek meg, amit valóban használni tudunk, és még esztétikus is, örömmel vesszük kézbe a későbbiekben, akár a családtagunktól kaptuk, akár az üzletfelünktől.
Válasszon praktikus ajándéktárgyat!
Ha szeretné megköszönni ügyfele hűségét, lepje meg egy ötletes és hasznos céges ajándékkal. Azonban, ha arra vágyik, hogy a tárgy valóban ellássa a reklámajándék funkcióját, azaz folyamatosan emlékeztesse az ügyfelet cégére, sőt, akár a környezete figyelmét is felhívja a vállalkozására, érdemes olyasmit választania, amit a megajándékozott tényleg használni fog.
Az emblémázás legyen diszkrét, de jól felismerhető
A tökéletes céges ajándék lehet bármilyen praktikus tárgy, például esernyő, szatyor vagy bögre; ha az emblémázáskor nem esik túlzásba (azaz nem a logó uralja a tárgy külsejét), új tulajdonosa sokkal nagyobb eséllyel fogja valóban használni. Ha céges partit szervez, és kollégái mellett meglévő vagy potenciális ügyfeleit is meghívta, érdemes összeállítania egy céges ajándékokból álló csomagot, amit távozáskor ad át. Karácsonykor is meglepheti partnerét valamilyen aprósággal, például egy karácsonyfadísszel, bonbonnal vagy borral; utóbbiak csomagolását szintén emblémáztathatja.
Egy ilyen figyelmességgel könnyen „belemászhat” ügyfele fejébe, és ott is maradhat: akárhányszor csak ír az ajándékba kapott tollal, vagy tejeskávét iszik a bögréből, eszébe fog jutni, kitől kapta, így nem feledkezik meg cégéről.