Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Ízlések és pofonok, avagy kinek a pap, kinek a papné…

2012-08-09

Mikor reklámajándék rendelésről van szó, természetesen a megrendelőé minden tisztelet és felelősség, hogy mivel szeretné „díszíteni” a kiválasztott tárgyat.

Ízlések és pofonok, avagy kinek a pap, kinek a papné…

Viszont nem mehetünk el szó nélkül olyan párosítás mellett, amin már sokszor elfordulva kénytelenek vagyunk mosolyogni, mennyire ízléstelenre sikeredik egy-egy megrendelés. Vagy maga a reklámajándék nincs jól megválasztva, vagy a szövegezés, a logó, a szlogen nem épp oda kerül, ahol optikailag is, esztétikailag is „megkapóan” hatna. Ettől független a megrendelő és megrendelése szent.

Az viszont sajnálatos, hogy az ízlésekkel, a kreatív hozzáállással már annál nagyobb bajok vannak. Olykor annyira éles határvonalat fedezhetünk fel a reklámajándék mondanivalója és a ráhelyezett logó és szlogen között, hogy már-már ordít.

Lényegtelen, hogy mi a cég profilja, ha a reklámajándék mondanivalója szoros összefüggésben van annak kinézetével. Nem mindegy, hogy egy méretes szabóság, ahol centimétereken múlik, hogy egy ruha passzol-e viselőjére, rányomtat egy nyakpántra egy kocka logót, ami már eleve nem tölti ki a felületet, majd alá nyomatja a domain nevét mondván, jó lesz az csak töltse ki a felületet. Amivel végképp szétszórttá, pontatlanná teszi az összképet.

A hasonló esetek kiküszöbölésére egyértelmű, hogy logóhoz illő, ízléses reklámajándékot kell választani, majd a felületen elrendezni a logót, cégnevet, domain nevet, szlogent.

Nagy divatja van nyáron a nyakpántnak. Olcsó, egyszerű szóróajándék és még ezt-azt ráaggatva hasznos is lehet.

Ám ez nem jelenti azt, hogy ha egy nyakpántra, fényképet nyomtatunk azzal emeljük a reklámajándék mondanivalóján!

Több mint 4000 termék található webáruházunkban. Ne rontsuk el a jó szándékot ízléstelen ajándékkal!