Blog
"Ha végre itt a nyár...
2011-05-23
…és meleg az idő, az ember strandra jár, mer’ ragyog az idő” - ismerjük a vidám hangulatú dalt a Beatricétől. Valóban, perceken múlik és a meteorológiai nyár is a nyakunkba szakad, még jobban elkezd tombolni a strandidő, s az emberek tömegesen vonulnak ki a vízpartra. Ám ennek a kollektív műveletnek – mert ugye strandra általában a családdal együtt jár az ember fia-lánya - vannak bizonyos „segédeszközei”, amit a gyakorlott strandra járó ember sosem felejt otthon. Ezek a „segédeszközök” teszik felejthetetlen élménnyé a szabadidős kikapcsolódást, a strandolást, a víz kellemes érintését és az úszás örömét.
Akkor most leplezzük le ezeket a „segédeszközöket”, mert egy jó vénájú üzletember, nagyszerű marketing kommunikációs alapot láthat bennük. Mit jelent mindez? A strandolásunk „segédeszközei” lehet a strandlabda, a freesbie, vagy a bumeráng, s mivel a strandon sok ember van egyszerre, máris elég indokunk van ahhoz, hogy ezeket a strandtermékeket a cégünk, a vállalkozásunk hírnökeivé tegyük. Ezeknek a termékeknek az ötletes, kreatív matricázásával, logózásával máris biztosíthatjuk cégünk, szolgáltatásunk hirdetését a nyári uborkaszezonban is. Nem utolsó sorban úgy élvezhetjük a freesbiet, hogy a televíziót be sem kell kapcsolni hozzá. Mondjuk ez a strandon kicsit nehézkes is lenne :D