Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Fesztiválos reklámok

2011-08-03

A Sziget Fesztiválra nyugodtan ráragaszthatjuk a hazai fesztiválok fesztiválja bélyeget. Idén már a 19. fesztiválra kerül sor, s egész biztosan minden valamire való 18-35 év közötti fiatal már hátizsákba összepakolva várja a nulladik napot, hogy kezdődhessen az őrület.

Fesztiválos reklámok

A fesztiválos őrület, ahol a pörgő forgatagban korosztály megkötés nélkül bukkannak fel az emberek, egy-egy színpad előtt. Nem csoda hát, ha a 2011-es Sziget fesztiválra a rendezők már 400 ezernél is több látogatót várnak. Ezzel a számmal pedig máris európai színvonalú rendezvényről beszélhetünk.

Ezekből a számokból pedig akár laikusként is levonhatjuk a következtetést, hogy a „kajáldák, piáldák” mellett, a reklámozók, médiatámogatók is igen szép hasznot tudhatnak magukénak. Ebben a haszonban az anyagi haszon mellé, nem kevés eszmei haszon is társul, azzal, például, ha egy márkanevet minél több emberben lehet tudatosítani.

Ehhez már csak egy kisebb-nagyobb értékű szóró-reklámajándékot kell teríteni a tömegben, természetesen célirányosan, hatásosan, részint azonosulva a fesztiválozókkal, magával a rendezvénnyel. S máris több ezer potenciális ügyfelet lehet megszerezni, akár kereskedelmi, akár szolgáltatóipari, vagy kommunikációs cégről is beszéljünk. Még akkor is, ha tudjuk, hogy a Szigetre látogatók között szép számmal vannak külföldiek is. A sokat emlegetett ország imagesnak pedig egy jól felépített reklámajándékozós kampány csak javára válhat.

S úgy tűnik, hogy azok a vállalatok, akik szponzorálják a Sziget Fesztivált évről-évre más és más elvárásaik vannak a reklámmegjelenéssel kapcsolatban. Idén például a Vodafone meglepő kreatív és innovatív megjelenéssel rukkol elő, a 30 m magas Vodafone szupertoronnyal. Ami a Sziget idejére hiperszuper gyors, 21Mbit/sec-es mobilinternetet biztosít a fesztiválozóknak, és minden digitális óhaj-sóhajt kielégít.

Ez pedig igazán jó „fogás”, tudva, hogy minden fesztiválozó kötelezően, legalább egy mobiltelefonnal érkezik a Szigetre.