Blog
Előszó
2010-06-09
Amikor már ennyi ideje valaki egy területen dolgozik, mint én, könnyen eshet abba a hibába, hogy azt hiszi, mindenki ért ahhoz, amit csinál. Aztán persze a valóság néha kiábrándító: számomra egyértelmű és tudottnak vélt dolgokról derül ki, hogy igenis magyarázatra szorul.
Ez igazán akkor kellemetlen, amikor egy-egy ügyfelünkről derül ki, hogy nem ugyanazt a nyelvet beszéli, amit mi. És ilyenkor bizony nagyon ügyesen, nagyon udvariasan, de tanítani kell. Ez a tanítás adta igazából az ötletet arra, hogy ne csak rendszeresen elmondjam, de le is írjam, mit hogyan csinálunk, mit hogyan gondolunk - és számunkra az egyes fogalmak mit is jelentenek.
De azt is tudom, sok a kérdés, amit egy-egy üzletileg kényes helyzetben nem tesznek fel az ügyfelek. Ezért ezekkel a sorokkal most arra buzdítok mindenkit, hogy bátran kérdezzen! Igyekszem minden szakmai kérdésre válaszolni, vagy a kommentek között, vagy külön bejegyzésben.