Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Célzás ajándékkal

2010-06-22

Most persze nem arra gondolok, amikor valakit megpróbálunk dühünkben eltalálni mondjuk egy céges bögrével. Persze ez is célzás, de sokkal kevésbé hasznos és egyáltalán nem kívánatos, szemben a másik fajta célzással.

Célzás ajándékkal

Ez a másik fajta célzás pedig az, amikor a célcsoportunknak megfelelő ajándékot választjuk ki. Mert igen, valóban, az ajándéktárgyakkal is lehet pontosan és olyan jól célozni, mint a hirdetésekkel. Persze ehhez elsősorban ismerni kell, kiknek fogjuk adni a reklámajándékot.

Már az ajándék jellegének a kiválasztása is lehet a célzás eszköze. Hiszen egy reklámtoll vagy egy névjegykártya tartó sokkal inkább illeszkedik az üzleti világba, míg egy baseball sapka vagy egy póló inkább a sportrendezvények kelléke. Persze a képlet nem ennyire egyszerű, és itt jön elő az a tíz éves tapasztalat, ami alapján már nemcsak ajánlani tudok valamit, hanem azt is el tudom mesélni, másnak mennyire vált be.

De nem elég kiválasztani a terméket, azon belül is lehet olcsóbbat és drágábbat, egyszerűbbet és jobb minőségűt választani.

Talán pont a reklámtollak azok, ahol olyan széles a választék, hogy szinte bármilyen célcsoportnak adhatunk. De sok más esetben is lehetőségünk van eldönteni: inkább az ajándékozás ténye vagy a reprezentálás a cél?

Végül ott vannak a speciális vagy akár az egyedi ajándékok. Bár a válság miatt ritkábban jön elő az ilyen típusú igény, mégis fontos tudnunk: nemcsak néhány százforintos kategória jöhet szóba, hiszen vannak pár ezer, sőt több ezer, tízezer forintokért is olyan termékek, amelyek erősíthetik a partnereinkben a bizalmat és elmélyíthetik az üzleti kapcsolatot is.