Blog
Borsdaráló emblémázva
2011-02-04
Folyamatosan tanulunk. Az elkészült megrendelésekben részünk van. Hol nagy, hol kisebb. Ami a mi felelőségük, ott nagyon figyelünk. Legyen minden rendben: kivitelezés minősége, leszállítás, határidő. Nekünk nem kell, hogy az elkészült reklámajándék 100%-osan tessen. Nézzük meg tehát másként!
A végterméket öniróniával tekintve őszintébb véleményekben, és gyorsabb tapasztalatátadásban bízunk. A hangvétel váltás ennek érdekében történik. Tanuljunk együtt!
Így reklámajándékozunk mi!
Törjünk borsot a Partnerünk orra alá!
Tegyük ezt valóban, ne képletesen! Mit nekünk az átvitt értelem…
Legyen akkor úgy, hogy készíttessünk borsdarálót ajándékba, és legyen rajta a logónk. Kész is a reklámajándék.
Mit szól ehhez a partner? Ha szép és jól kivitelezett, mint esetünkben ez a high-tech fémből készült cső, melyen a gravírozás is minőségi, akkor talán nem szól semmit, hümmögve elteszi, esetleg bánja, hogy összefirkálták, mert így nem tudja továbbadni. A bátrabbja felhördülhet: miért gondolják, hogy én szeretem a macerát az állandó borsdarálással, különben is más stílusú a konyhám. Vagy miért jó, hogy egy kizárólag háziasszonykodás közben - ott is ritkán – használt eszközt adunk ajándékba? Az látja, aki az elérendő célszemély? Mi lehetett a cég marketingesének a célja ezzel a megrendeléssel? (esetünkben pl. a cég ipari automatizálással foglalkozik)