törölköző

Górcső alatt a reklámajándékok hatása

A reklámajándékok hatása több szempont alapján is vizsgálható. Egyrészt ott vannak a várt remények, melyek cége, szolgáltatása hirdetéséről szólnak. A figyelemfelkeltés ekkor prioritást élvez, aminek a mértéke azt is meghatározhatja végül, hogy a szóróajándék mennyire válik a közegében sikeressé, és milyen hatásfokkal képes beteljesíteni a feladatát. Két tényező mindenképpen hozzájárulhat a remények beteljesítéséhez: az egyik a jó időzítés, a másik a megfelelő ötlet preferálása. Nem mindegy, hogy mi az a tárgy, ami végül emblémázás alá kerül. Egy jókor bedobott törölköző szó szerint sikeres alternatíva lehet, ahogy a fogyóeszközök sztárjai, az írószerek is eredményesen csinálhatnak hírverést vállalatának. Vannak időszakok, periódusok, melyek kifejezetten alkalmasak az ajándékozásra. A karácsonyon kívül az év vége, de akár az iskolakezdés is jó célpont lehet, különösen akkor, ha az adott helyzethez passzoló meglepetéssel tudja feltenni az i-re a pontot. Másrészt a reklámajándékok hatása vizsgálható az ajándékozott felek szemszögéből, vagyis jó a kérdés, hogy milyen érzéseket válthat ki egy-egy figyelmesség és melyek azok a reakciók, amiket ildomos amennyire csak lehet, kerülni.

A legnagyobb veszélyforrás ebben az értelemben az unalom, a közöny és a közömbösség. Ezek azok az érzelmi szálak, amik nem göngyölíthetőek fel, alakíthatóak át. Ha egy olyan ajándékkal próbálja meg felhívni magára a figyelmet, ami unásig ismételt, és amiben egyáltalán nem kap helyet a kreativitás, akkor nagyjából előre borítékolhatja a sikertelenségét. Viszont mivel pontosan tisztában van ezzel a “hatásmechanizmussal” így aztán könnyedén kivédheti azt, és úgy alakíthatja az eseményeket, hogy azok kedvezőek legyenek. A legjobb, ha nemes egyszerűséggel megpróbálja átérezni ügyfelei helyzetét, és kigondolni, hogy vajon ha ön lenne a helyükben, akkor minek örülne? Mi lenne az, amit telitalálatosnak ítélne és mi kerülne a jobb esetben szekrény, rosszabb szituációban a kuka mélyére? Ha ezeket a vonalakat és határokat meghúzta, akkor már csak végig kell járnia a kijelölt utat.

A reklámajándékok hatása hosszútávon érvényesülhet!

A pozitív érzések, reakciók kiváltása jó irány, ám a legjobb, ha a hosszútávú elégedettség megteremtését tűzi ki elérendő célként, így ugyanis a reklámajándék többszörösen betöltheti a feladatát, jó fényben feltüntetve szolgáltatását. A kreativitás, és az egyediség preferálása ezen a területen is kétségtelenül tökéletes és kifizetődő stratégia.

Comments are closed.