Blog
Az év legjobb reklámfilmjei
2013-02-21
Többször leírtam már, hogy míg a televízió képi műfaj, addig az internetet még most is szeretném szöveges műfajnak tekinteni, ám egyre inkább átlibbennünk ebben a szférában is a képi műfaj irányába.
A reklámfilmek ma már nem csak a televízióban futnak, hanem az interneten is, sőt vannak kifejezetten az internetre specializálódott reklámvideók. Mivel jó pár videót megversenyeztettünk már az elmúlt hetekben, itt az ideje, hogy az év legjobb reklámfilmjeit is szavazásra bocsássuk!
A videók kiválogatásánál az Adweek amerikai portálon megjelent lista szolgált alapul. Az Adweek több mint 30 éve szolgáltatja a marketing világ újdonságait az olvasóknak.
S, hogy mitől jó egy reklámfilm?
Talán attól, ha minél kevesebb időt rabol el az időnkből, s így a lehető legtömörebben, olykor néhány tíz másodperc alatt kommunikálja a potenciális vásárlóknak, amit el akar adni? Talán attól, ha magára a termékre nem is igazán emlékszünk, de a reklámra még évek múlva is? Talán attól, ha szórakoztató, elgondolkodtató és megmozgató egy reklámfilm?
Döntsék el az olvasók!
Első körben a tízes lista utolsó helyezettje, egy nem minden napi sörreklám! Lássuk!
Akik szeretik Kiefer Sutherlandet (vagy Jack Bauert), nekik biztosan tetszeni fog az Axe legújabb – sokadik - reklámfilmje. Látványos elrendezésű történet bontakozik ki, egészen emberi az emlékezés „a lányra”. Kiváló munka, hozza az Axe márka ízlésvilágát. Vajon, mit reagál erre az Old Spice?
Az alábbi reklámfilmet az olimpia idején vetítették a televízióban, s bár egy kicsit hosszúra sikeredett, a videóba sűrített érzéseket és érzelmeket maradéktalanul visszaadja a P&G reklámja.
- folytatjuk-