Blog
Az ajándéktárgy üzlet az interneten virágzik
2013-10-18
Folytatódik cikksorozatunk, amely a gazdasági válság vállaltokra, vállalkozásokra gyakorolt hatását vizsgálja. A HR Globe munkatársa az ajándékokat forgalmazó cégek egyikét vette górcső alá. A HR Globe munkatársa telefonon kereste meg az 1001 reklámajándék ügyvezetőjét, és kérdezte a témában.
Február, március környékén érezhetően megváltoztak a megrendelői szokások, visszaesett a forgalmunk, hiszen a megszokottnál jóval kevesebb rendelés érkezett, ezért hamar lépnünk kellett az ügyben" - nyilatkozta. A cég ezért stratégiát váltott, és nagyobb hangsúlyt kezdett fektetni az internetes reklámokra. „Ha valaki bizonyos kulcsszavakat ír az internetes kereső oldalakra, az a mi weboldal címünket dobja ki először. Ezért a szolgáltatásért persze fizetnünk kellett, de azt kell mondjam, maximálisan megérte a befektetést - mondta Lonkai Erika.
Az internetes reklámozást követően a reklámajándékokat forgalmazó cég bevétele jelentős mértékben nőtt. Az ügyvezető szerint áprilistól szinte semmit nem éreznek a válságból, sőt ahelyett, hogy kevesebb lenne a megrendelések száma, inkább nő. A több mint 23 ezer féle terméket kínáló cég legkelendőbb ajándéktárgyai a tollak, pólók, sapkák és a nyári, szezonális tárgyak. „Hamar megállítottuk a válság okozta megrendelésbeli visszaesést, mikor tavasszal elindítottuk az internetes reklámot. Emiatt a nyaraláshoz szükséges tárgyaknak - hűtőtáskák, napernyők, strandlabdák, napellenzők - forgalma még jobban nőtt.
Forrás: HR Globe