Blog
A kreatív néha relatív
2011-07-13
A 21. század a kreativitás százada, ma már nem érvényesül az, akinek nincs jobbnál jobb ötlete, aki nem tud előrukkolni akár a leghétköznapibból is valami ötletessel, azt elsodorják, eltapossák. Ez, kérem nem túlzás! Főleg igaz ez az üzleti, kereskedelmi, szolgáltató „iparban” tevékenykedőkre.
Az ügyfél „megfogásának”, vagy az ügyfél, az üzleti partner partneri tevékenységének megtartásához, megköszönéséhez számtalan ötletes, kreatív ajándékot lehet csatasorba állítani. Sokszor leírtam már, de jótékonyan hat, ha ismétlem önmagam, hogy a reklámajándék elsősorban üzenetet hordoz, nem csak az embléma, a logó által, hanem már maga az ajándék része lehet ennek az üzenetnek. A kreatív reklámajándékok ezen az üzeneten túl pedig már megengedik a humoros felhangot is.
Innen már valóban csak a képzelet szabhat határt!
Gyakorlatilag mindenből lehet kreatív reklámajándékot varázsolni, egy egyszerű fehér porcelán bögréből, egy pendriveból, aminek már a formája lehet ötletesen valamilyen használati tárgyhoz hasonló, egy stressz labdából, s akár egy egyszerű egyszínű pólóból is.
A kreatív reklámpólónak úgy tűnik, mára már rendkívül nagy piaca van, a klasszikus reklámajándékok közé sorolható, s nem csak cégek készíthetik, hanem baráti társaság, családtagok is megajándékozhatják egyedi, kreatív reklámpólóval egymást.
S, hogy mit lehet kreatív reklámpóló felkiáltással a póló elejére, vagy hátuljára nyomatni?
Szinte mindent, ami nem szokványos, amiben van egy kis humor, amit mindenhol elképzelnénk csak épp egy pólón nem, vagy épp egy pólón tudnánk elképzelni, de nem úgy, ahogy az meg van jelenítve.
Egy kreatív és elgondolkodtató felirat vagy humoros kép mögé, alá vagy fölé rejtett céges embléma, logó, esetleg szlogen a legszélesebb körbe eljutó költséghatékony reklámhordozóvá nőtte ki magát.