Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

3 módszer, hogyan erősíthetik a reklámjándékok cége közösségi marketingjét

2014-09-22

A közösségi média a cégek egyik kedvenc marketingeszköze lett: előszeretettel használják arra, hogy növeljék ügyfeleik elhivatottságát az adott márka iránt. Az amerikai Steel City Marketing is használja a Twittert, a Facebookot vagy a Google+-t leendő ügyfelek gyűjtésére, azonban azt is felfedezték, hogy a reklámajándékok növelhetik a közösségi marketing erejét – ezért olyan marketingstratégiákat alkalmaznak, amelyek egyszerre több fórumra építenek.

3 módszer, hogyan erősíthetik a reklámjándékok cége közösségi marketingjét

A reklámajándékok kapcsán is haladni kell a korral

A reklámajándék értékálló marketingeszköznek bizonyult az évek során, azonban ennek alkalmazásakor is haladni kell a korral. A Steel City Marketing marketingcég is arra biztatja ügyfeleit, használják a reklámajándékok erejét arra, hogy segítségükkel közösségimarketing-kampányaikat is eredményesebbé tehessék. A céges ajándékok esetében a befektetés megtérülési mutatója a többi marketingeszközhöz képest igen magas. De hogyan lehet ezt kihasználni, és a közösségimarketing-kampányok sikere fokozásának szolgálatába állítani? Az alábbiakban következzék 3 módszer.

  • QR-kód: A reklámajándékokra nyomtatott QR-kód segítségével a megajándékozottak eljuthatnak az adott cég valamelyik közösségi oldalon létrehozott profiljára. Érdemes valamilyen maradandó tárgyra – tehát nem szórólapra vagy brosúrára – nyomtatni a kódot.
  • „Kettőskereszt”-kampány: A kettőskeresztet (#) a közösségi oldalakon arra használják, hogy a felhasználók követhessenek egy témát. A módszert a Twitter tette népszerűvé, de már a Google+ és az Instagram is alkalmazza. A felhasználó a # után álló kifejezésre kattintva megnézheti, mit mondanak mások az adott témáról. A kettőskeresztes kifejezéseket ugyanúgy az ajándéktárgyakra nyomtathatjuk, mint a QR-kódot.
  • Az értékesítők népszerűsítése: A közösségi média lehetőséget ad arra, hogy a termékünk „arcot” kapjon. Magukat az értékesítőket is bemutathatjuk a közönségnek, akik így már nemcsak egy hang lesznek a telefon másik végén, hanem hús-vér emberek. A statisztikák szerint pedig az ügyfelek szívesebben vásárolnak olyasvalakitől, akivel kapcsolatot alakítottak ki. Hozzunk létre az értékesítő csapatnak egy profilt a közösségi oldalakon, és egy személyes reklámajándékkal növeljük annak esélyét, hogy a potenciális ügyfél fel is keresi az adott linket.