Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

2012 legjobb reklámjai

2012-04-18

A reklám egy rendkívül tág fogalom. Reklámnak tekinthetjük azt a célzatos ajándék formában átadott jelképes eszközt is, amit reklámajándéknak hívunk. A jó ügynök úgy adja el terméket, hogy előbb ajándékoz valamit csak aztán tér rá arra, hogy a vevő arcába tolja a termékét. Hisz erre megy ki a kedveskedés, erre megy ki a szolgáltatás, vagy a termék ajnározása, ajánlása. A reklámozás egy igen hatékony, ám szűkre szabott teret nyújtó, végtelenül kreatív formája a reklámfilm. Ahol mindössze néhány másodperc, néhány perc áll rendelkezésre, hogy bemutassa a terméket, a szolgáltatást. De micsoda frenetikus néhány perc!

2012 legjobb reklámjai

A 2012-es évnek bár még mindössze egynegyede telt el, máris születtek olyan kiemelkedően magas minőségű reklámfilmjei, ami lehet elgondolkodtató, felháborító, meghökkentő, megdöbbentő, csodálkozást kiváltó. Egy biztos, az érzelem kiváltására – ami a reklám egyik küldetése – maximálisan megfelelnek!

Itt van mindjárt a Volkswagen legújabb reklámfilmje: a kutyakórus! Méltán nevezhetjük a 2012-es reklámok reklámának! Általában a reklámkészítők előszeretettel vetik be az ember legjobb barátját, a kutyát, ha épp megerősítő reklámtípusra van szükség. A mesterien összeválogatott, szeretni való kutyafajták a német precizitás és biztonság jelképeiként ugatják ritmusra végig a reklámot! Érdemes megnézni!

A reklámozás azonban nem mindig ennyire művészien megtervezett, és megrendezett. Az az igazság, hogy egyre nagyobb a konkurencia minden téren, minden iparban, ezért a reklámszakemberek, a kreatív plakátkészítők, szövegírók, rajzolók mindig valami újat mindig valami szélsőséges érzelmeket kiváltó reklámmal akarnak előrukkolni.

Persze olykor a megvalósítás kicsit kétessé, visszássá, inkább a ló túloldalára huppanóvá sikeredik. A ló hasonlatnál maradva, nem más ez, mint kreativitás kicsit más oldalról megközelítve, a ló alulsó oldaláról! Ettől függetlenül, ha ez megduplázza a bevételt és a forgalmat, akkor szavunk nem lehet a következő plakáthoz!