Kérdése van?

Keressen minket bízalommal!

info@1001reklamajandek.hu

Blog

Szakmai kiállítások 2013

2013-03-04

Év elején a szokásos céges lassú mozgolódások most már egyre erőteljesebbé válnak, ugyanis mától már beindulnak a különféle tavaszi szakmai kiállítások.

Szakmai kiállítások 2013

A tavaszi kiállítások és vásárok mintegy nyitó aspektusai egy, az egész évet átfogó céges megjelenésnek. Nem is gondolnánk, hogy maga a vásár és kiállítások fogalma, valamint gyakorlata egészen az ókorig nyúlik vissza. Ekkor a kereskedőknek még egyáltalán nem volt egyéb megjelenési lehetősége csak, ha ő maga vitte ki a termékét, portékát az akkori vásárokra. Ha belegondolunk, hogy egy - mondjuk - 15. századi kereskedő és a mai kereskedők helyzete milyen, óriási különbséget látunk.

A mai világot az információáramlás korának nevezhetjük, a globalizációval olyan eszközöket kaptak a kereskedők, kis –és középvállalkozások, az egyéni vállalkozók, nem beszélve a nagy vállalatokról, amelyek nem várt teret nyitottak a sales és marketing tervek megvalósításához.

Vajon ma a kiállítások és vásárok milyen helyet foglalnak el egy vállalat marketing tervében?

Azt kell mondanom, hogy az utóbbi években mintha újra felfedeznék a cégek maguknak ezt a megjelenési lehetőséget. Mert igenis komoly másodlagos gazdasági vonzata van a kiállításoknak, s ebben az unalomig hangoztatott gazdasági válsággal tarkított országban sikeres és népszerű értékesítést segítő módszer lehet mindez.

A kiállításon és vásáron való megjelenés akkor hozhat valóban mindenki számára gazdasági eredményt, ha a megjelenő cégek felkészülve mennek el. Pontosan meghatározott célt kell kitűzni, s fontos az olyan szakember prezentálása is, aki, ha kell kereskedőként működik közre, ha kell előadóként.

Természetesen nem lehet mindent a szakember „nyakába varrni”, szükségesek a kiegészítő elemek. Melyek lehetnek ezek? Az olyan prezentálást elősegítő metakommunikációs faktorral rendelkező eszközök, amelyek támogatják a kiállítás sikerét.

A reklámajándékok hasonló módon rendelkeznek ezzel a tulajdonsággal, s kellőképpen tudják támogatni adott cég megjelenését. Ráadásul rengeteg olyan reklámajándék található webáruházunkban, amelyekből kifejezetten egyedi, adott cégre jellemző szóróajándékot tudunk készíteni.

Ha ön még csak most gondolkodik azon, hogy egy szakmai kiállítást, vásárt milyen reklámajándékkal lehet támogatni, íme, néhány tipp: nyakpánt, kulcstartó, stresszlabda, reklámtoll, baseball sapka, póló, reklámszatyor – és a sort még sokáig folytathatnám. Inkább keresse fel webáruházunkat - http://www.1001reklamajandek.hu - és válassza ki a szimpatikus terméket!