golyóstoll

Mitől sikeres egy reklámajándék?

Lényeges kérdés, hogy vajon mi a reklámajándék sikerének titka, kulcsa? Mi az az összetevő, ami végül ellenállhatatlan végeredményt szül? És egyáltalán mi tekinthető sikernek vagy eredményességnek ezen a területen?
A helyzet az, hogy az elsődleges cél roppantul könnyen megállapítható, már ami a reklámajándék sorsát illeti. Az a termék, ami kézről-kézre forog, vagy rendszeresen szem előtt van jogosan tekinthető optimális választásnak. Hiszen az a kellék, kiegészítő, ami hónapokat áll a szekrény vagy pince mélyén, esetleg a padláson megannyi egyéb emblémázott alternatíva mellett várja kiábrándító sorsát, bizony nem teljesítette be a hozzá fűzött vállalati reményeket. A cél tehát adott, de vajon mit igényel a célközönség? Mert akad, aki egy tollnak is úgy örül, mint más a toronyórának, láncostul. Nincsen egységes válasz, ez az, ami a nehézséget jelentheti a témában. Ahány ház annyi szokás, viszont azért léteznek arany középutak és egyaránt praktikus megoldások. A legjobb stratégia, ha valamilyen módon kiismeri partnerei elvárásait vagy azt, hogy milyen kelléket tudnának hasznosítani. Visszatérve a faék egyszerűségű toll esetére, ahol az írószerszám fogyóeszköz, ott elcsépeltség ide, megszokottság oda, igenis nagyon jól jön egy emblémázott plajbász.

Most akkor extra vagy praktikus reklámajándék a nyerő?

A fentiek fényében jogosan merülhet fel önben a kérdés, hogy akkor milyen lóra is tegyen? Igazság szerint érdemes mindig olyasvalamire szavaznia, ami praktikus, mégis kicsit különleges, egyben. Az egyik legjobb példa erre a hűtőtáska, amire kevesen gondolnak, mint alkalmas alternatíva, és ami az egész nyarat beragyoghatja hűsítő jelenlétével, azaz cégét, szolgáltatását a lehető leghatékonyabban reklámozhatja. Nem is kell ennél több a sikerhez. A személyes információk felhasználásával sokat finomíthat a választás folyamatán, viszont ha nincsenek a birtokában érdemleges információk, amik a segítségére lehetnének, akkor a legjobb, ha fordít egyet az egészen és saját szemével fókuszál rá azokra a variációkra, amiknek ön – fordított helyzetben garantáltan örülne.

A reklámajándék nem kiszóró ajándék!

Ha olyan kellékkel, kiegészítővel tudja meglepni partnereit, mely nem merül pillanatok alatt a felejtés homályába, akkor elérte a célját, ráadásul ezzel a figyelmes gesztusával ügyfelei felé, kimondva-kimondatlanul jelezheti odafordulását, ami igazán nagy ritkaságnak számít a mai világban, és amin keresztül még értékesebbé avanzsálhat az emblémával ellátott és örömmel átnyújtott ajándék.

Comments are closed.