ajándékozásról

Milyen egy jó logózott ajándék?

Az év végi üzleti ajándékok célja általában egy előkelő érzet keltése a megajándékozottakban, nem ritkák a luxus vagy prémium kategóriás ajándékok, mint például egy finom édességválogatás, vagy akár egy elegáns golyós toll. Azonban minden elit kisugárzás reklámszagúvá válhat egy rosszul irányzott logózással vagy emblémázással. Felmerül tehát a jogos kérdés, hogy milyen módon tudjuk megfelelően elhelyezni ajándékainkon cégünk nevét úgy, hogy ne PR fogásnak tűnjön ajándékozási gesztusunk? Az alábbiakban összeírtunk pár hasznos ötletet a logózásokkal kapcsolatban Önöknek:

Az embléma mérete

Az üzleti ajándékok esetén fontos elem a felvitt logó, hiszen ez azonosítja be cégünket a megajándékozott félnél. Arra azonban érdemes és fontos odafigyelni, hogy a feltüntetett logó kinek is szól? Ugyanis sok esetben csak a megajándékozott félnek szeretnénk üzenni vele, nem a külvilágnak, így nem érdemes egy hatalmas emblémával felemészteni az ajándék felületén található összes helyet- ez csak reklámosítaná a személyes értékű tárgyat. Ne feledjük, az üzleti ajándékokkal nem a külső megjelenítésre célzunk, hanem a személyes kapcsolatok ápolására, így fontos, hogy diszkrétek maradjunk.

A színválasztás fontossága

Mivel nem neonfényes hirdetőtáblákat tervezünk adni ügyfeleinknek, fontos szem előtt tartani a diszkrét és igényes színválasztást. Még egy luxus érzetet keltő ajándékcsomagra is rá tudja nyomni a bélyegét egy nem megfelelő színpaletta, vagy rikító felhívás. A céges arculati kézikönyv segítségével válasszunk egy, a vállalat image-ével és a választott ajándék funkciójával is harmonizáló megjelenést.

Az embléma elhelyezése

A személyesség témájával összekötve a logónk helye is sokat árulkodik az ajándékunkról. Mint azt korábban már említettük, nem PR fogásként kell ezekre az ajándékokra tekinteni, hanem belsőséges kapcsolatok építésére szolgáló eszközként, így a diszkrét és elegáns logóelhelyezés is lényeges eleme a megfelelő kép kialakításának cégünkről. Érdemes a logót csak kis méretben megjeleníteni a látható területeken, és a termék kevésbé szem előtt lévő részén kiegészíteni a céges emblémát üzenettel, mellyel az ajándékozott csak a tárgy direkt használata közben találkozik.

A választott logózási módszer

Elmondható, hogy a prémium ajándékok alapanyagai sok esetben megkívánják a minőségi módszerek használatát, ezzel emelve az ajándék színvonalát. Így ne zárkózzunk el a komolyabb lehetőségek figyelembe vételétől sem, mint például a dombornyomás, gravírozás vagy egyéb időt álló megoldások.

 

Reméljük, hogy cikkünk Önöknek is hasznos tanácsokat nyújtott a közelgő karácsonyi ajándékok rendelésénél. Amennyiben kérdése van, nézzen szét online katalógusunkban, illetve keresse fel bizalommal ügyfélszolgálatunkat, akik bármikor szívesen állnak rendelkezésére!

Comments are closed.