Különleges reklámajándékok: termoszbögre

A bögrékről nemrégiben megállapítottuk, hogy hálás és funkcionális reklámajándékok, ha pedig az még ráadásul olyan különleges emblémázási eljárással készül, mint a szublimáció, az még érdekesebbé, értékesebbé teszi. Hasonló jókat mondhatunk ajándékozás szempontjából a termoszbögrékről is. Ám vajon tudjuk-e, hogy honnan ered, ki találta fel, miközben kortyolgatjuk belőle az egész nap meleg kávét vagy teát?

A termoszbögre működési technológiája egyszerű, Sir James Dewar találta fel 1892-ben, és nem sok kellett, hogy ez a különleges flaska elinduljon és meghódítsa a világot. Ma már minden háztartásban találni, minden munkahelyi, irodai konyhán ott a helye. Nem utolsó sorban ajándéknak mindig beválik! A vákuum üveggel ellátott palackocska azért kapta épp ezt a nevet, mert a gyártását megkezdő két német üvegfúvó mester épp egy Thermosz nevű gyárban dolgozott. Elképzelhető, ha épp a gyár neve valami más lett volna, akkor ma nem termoszbögréből kortyolnánk így ősz tájékán az egész nap meleg kávét, hanem valami más nevű alkalmatosságból.

A palack titka egyszerű. A dupla üvegfal között vákuum található, így az megakadályozza a hő áramlását, a palack alumínium borításával pedig azt érik el, hogy a hősugárzást visszaveri. Így marad benne az ital forró vagy jéghideg.

Tökéletes kirándulásokhoz, még a nyári napokon is jól esik egy meleg kávé reggelente, vagy a beköszönő hűvös őszi reggeli kirándulások, túrázások kiváló alkalmat nyújtanak, hogy sikerrel hasznosítsunk egy termoszbögrét. Nem beszélve arról, hogy logózva, emblémázva kivételes és különleges reklámajándéknak számít. Főképp, hogy ma már különböző színekben, formában, kialakításban is továbbajándékozhatjuk.

Ha cégvezetőként épp nincs ötlete, milyen céges karácsonyi ajándékot válasszon munkatársainak, a termoszbögre választása kiváló!

3 Responses

Comments are closed.