bögre

Klasszikus vagy exkluzív reklámajándékok?

A dilemma, amire nem létezik univerzális értelemben vett jó válasz, a kérdés, ami fel-felborzolja a reklámajándék-tenger nyugodt felszínét. De vajon mi a helyes felelet? S ha ilyen nincsen, mint ahogyan azt fentebb említettük, akkor miként érdemes kitörni az ördöginek tűnő körforgásból? Mert ha a klasszikus variációk mellett dönt, akkor belefuthat az érdektelenség csapdájába, ami a gyakorlatban egyet jelent a sikertelenséggel. A szóróajándék, legyen szó tollról, bögréről, sapkáról vagy egérpadról egy névtelen szekrény mélyén vagy a pince egyik sötét sarkában végzi. De ott van a másik ösvény, az exkluzivitás ismeretlen, járatlan sztrádája: vajon a konzervatívabb ügyfelek miként reagálnának egy emblémázott hűtőtáskára vagy éppen logózott power bankra? Az igazság mindig az aktuális szituációban rejlik. Céges partnerei vélhetően nagyon eltérő ízlésvilággal rendelkeznek, s az is előfordulhat, hogy a kontrasztosság tevékenységi körükre is maradéktalanul igaz. Ilyen változatos környezetben ténylegesen lehetetlen fekete-fehérben gondolkodni. Az határozottan jó stratégiának minősül, ha kiismeri ügyfelei igényeit, elvárásait, és azokhoz alkalmazkodva tervezi meg a reklámajándékozás részleteit. Viszont kár lenne tagadni, hogy ilyen oknyomozó munkára nem mindig van erő, idő, vagy éppen mód. Az az egyszerű eset, amikor partneréről tudja, hogy az írószereket fogyóeszközökként fogyasztja, vagyis a toll klasszikus megoldás ide, elcsépeltség oda igenis telitalálatos ötlet, hiszen garantáltan kézről-kézre fog járni, képviselve ezzel vállalatát, szolgáltatását.

A reklámajándék különlegességével kitűnhet a tömegből!

Ha azonban nem rendelkezik biztos információkkal és nincsenek olyan fix területek, amikre támaszkodhat, akkor érdemes élnie az exkluzivitás meglepő erejével. A praktikusság szem előtt tartása, már ami a használhatóságot illeti nagyon is kifizetődő stratégia, amit attól függetlenül ildomos figyelme célkeresztjében tartania, hogy klasszikus vagy extra variánsra szavaz.

A praktikus reklámajándék szinte minden esetben nyerő!

Jolly Joker nincsen ebben a kérdésben, mégis azzal csak jól járhat, ha olyan meglepetésben töri a fejét, ami a mindennapok forgatagában eredményesen hasznosítható. Így ugyanis borítékolhatja, hogy választottja (rajta cége emblémájával, logójával) betölti a neki szánt feladatot, s alkalmazás közben vállalkozásáról (s az ön figyelmességéről) tanúskodik, beteljesítve ezzel a hozzá fűzött reményeket.

Comments are closed.