Karácsonyi szóróajándék

Karácsonyi szóróajándék, de milyen értékben?

Közelednek az emberes hónapok, ami visszavonhatatlanul egyet jelent az Advent beköszöntével, s végül a karácsony csendes betoppanásával. Nem lehet eléggé hamar elkezdeni a készülődést, az ajándékok kitalálását és persze a környezet díszítését. Ez irodai közegre épp ugyanúgy igaz, mint a családi fészekre. A meghitt hangulatot magukkal hozzák a gömbök, girlandok és gyertyák. A Szenteste előtti pár nap már javában az aktív ráhangolódásról szól, optimális helyzetben a családtagok körében. Azaz a reklámajándékozás időpontját érdemes alaposan végiggondolnia, mert ha túl későn cselekszik, akkor kárba veszhetnek az aranyat érő ötletei.

Például hiába tudja, hogy az emblémával ellátott dekorációknak mindenki örül, ha a karácsonyfa alá szánja őket, közvetlenül, akkor valójában már elkésett a meglepetéssel, hiszen minden kiegészítő a helyére került. Megúszhatatlan tehát, hogy előbb adja át figyelmességét, mint ahogy azt a naptár alapján megtenné.

Ötletes karácsonyi szóróajándékok

Igen ám, de ezen a ponton merül fel két kényes kérdés. Egyrészt mit érdemes emblémáztatnia, milyen eszközt, tárgyat vagy egyéb kelléket? Másrészt költségkeretei mennyire akadályozzák a szabad mozgásban, azaz pontosan mennyi kiadás áldozható fel a nemes cél érdekében?

Mert hogy apróságok mellett is voksolhat, pár száz forint bekerülési költséggel egyetemben, de komolyabb alternatívákat is priorizálhat, ám ezek árban jóval magasabb kategóriába tartoznak, mint az előbbiek. A legegyszerűbb példa erre a bögre és a pendrive esete. Mindkettő roppantul kedvelt reklámajándék, ám értéküket tekintve nem egy szinten helyezkednek el.
Néha az is problémát jelenthet, hogy egyáltalán megszülessen a reális kép arról, hogy mennyit érdemes beletennie az ötlete megvalósításába és mi az a határ, ami már nem továbbléphető, sem fizikai, sem elméleti síkon.

Mert hogy a túlzásokba esés forgatókönyve nem túlságosan közkedvelt, pláne főszereplőként megélve a pénztárca slankító eseményeket. A legjobb stratégia, hogyha a szóróajándék megvásárlásánál elsősorban az ötletességre, kreativitásra ügyel, ugyanis így apró dolgok, minimális anyagi rááldozás mellett maximális sikert hozhatnak, ezzel hirdetve vállalata nagyszerűségét és bizonyítva figyelmességét.

Comments are closed.