Így nyaraltok ti! Avagy hol nyaral a magyar 2013-ban?

Érdemes felkészülni lassan a 2013-as év nyári szabadságolási időszakára, a bevetendő reklámajándék, szóróajándékok előtt érdemes némi piackutatást végezni, mégpedig olyan szinten, hogy 2013-ban mit részesítenek előnyben honfitársaink, ha szabadságról, nyaralásról van szó. Így már sokkal könnyebben lehet kalkulálni, milyen reklámajándékokkal érdemes cégünket, vállalkozásunkat reklámozni. Nyaralás, szabadságolás kapcsán viszont soha ne feledjük el, hogy a külföldről érkező turisták mindig óriási potenciált jelentenek, csak tudni kell használni. Például, ha tipikusan olyan vállalkozásunk van, amit szezononként igénybe vesznek külföldiek, a reklámajándékot érdemes ez időre idegen nyelven is emblémázni, angolul, németül vagy franciául.

Ha a magyarokról van szó, egyre nagyobb létjogosultságot nyernek az 1-2 napos üdülések, túrázások, mindezek az akciógyűjtős, kuponos oldalak nyomán terjedtek el, hisz legtöbb esetben wellness hétvégét, túrázást sorsolnak ki, nem utolsó sorban tradicionális értékek is előtérbe kerültek, mint például egy falusi disznóvágás. Mindez a falusi turizmusnak lehet egy igen nagy mozgatórugója.

Ha a túrázást nézzük népszerű lett az elmúlt évek folyamán Magyarországon belül a Budai-hegység, a Mátra megmászása, míg ha külföldöt nézzük, leginkább Ausztria és Szlovákia a hasonló túrák célpontja.

Azok, akiknek amúgy nem telne, tengerparti nyaralásra egyre inkább megtalálják a módját az egynapos kiruccanásnak. Tavaly népszerű volt az egynapos horvátországi tengerparti kiruccanás, alig több mint tízezer forintos áron.

Láthatjuk az itthoniakat belföldön és külföldön egyaránt a néhány napos üdülések vonzzák, hogy ez még mindig a válság hozadéka-e, most ne tárgyaljuk, a lényeg, érdemes a szóróajándékokat, szállodáknak, hoteleknek, kemping, strand üzemeltetőknek, túra centrumoknak, éttermeknek, kerékpár, -csónak kölcsönözőknek „izzítani”. És itt úgy érzem, a sort még folytathatnánk mindazokkal a vállalkozókkal, akik így vagy úgy, hozzájárulnak belföldi nyaralásaink élvezetessé tételéhez.

Melyek ezek a reklámajándékok?

A sor szintén végtelen, a vállalkozás profiljába vágó, vagy attól extrém módon teljesen eltérő megnyilvánulása is lehet a reklámajándékozásnak.

Emeljünk ki néhány klasszikusnak számító szóróajándékot:

Kulcstartók, lufik, apró szappanok, papírtáska, napszemüveg, szilikon karkötő, póló, stresszlabda, öngyújtó, pendrive, nyakpánt, strandlabda, papucs vagy akár reklámtoll. Bővebb termékpaletta: www.1001reklamajandek.hu

Comments are closed.