Hogyan válasszunk reklámpólót?

A nyári reklámajándékok kedvelt terméke a póló. Talán azért, mert mindenki szívesen fogad egy ruhadarabot, talán azért, mert az egyik legközvetlenebb ajándék, talán azért, mert öregek, fiatalok, nők és férfiak szívesen viselik. Találgathatnánk miért ennyire népszerű, de tény, hogy a reklámpólónak nyáron van a szezonja. Ideje tehát azoknak is gondolni erre, akik valamilyen rendezvényt, koncertet, falunapot, érettségi találkozót, fesztivált, sporteseményt rendeznek, itt természetesen a sort még folytathatnánk, hisz a reklámpóló ajándékozásnak szinte végtelen teret ad a nyár. Nem beszélve a munkahelyi, egyenruhaként használt pólókról, amelyeknek szintén igen magas a reklámértékük.

A reklámpóló kiválasztására, amennyiben nagyobb volumenű eseményről van szó, ideje a lehető legkorábban dönteni, és elkülöníteni rá a megfelelő összeget. Ezt azért tartom fontosnak megjegyezni, mert a sebtében kitalált, – kellene pólót nyomtatni a falunapra, de válasszátok a legolcsóbbat – nem megfelelően tervezett póló vásárlás és nyomtatás bizony silány minőséggel is jár. Kimondhatjuk nyugodtan, a kiválasztott póló árának csökkenése, egyenes arányban van a póló minőségének csökkenésével. És igen, vékony póló mindig szakad, nem biztos, hogy kibírja a szitanyomást! Ilyen tapasztalatból bőven akad 🙂

Ha nem is az ultra minőséget, azért érdemes olyan pólót választani, ami nem csak valóban reklámcélból lett készítve. Amúgy is van a reklámpólónak egy amolyan „egyszer felveszem, úgyis szétnyúlik” megítélése. És joggal hiszem, amelyik cég erre rácáfol, ha már reklámpóló mellett dönt, hosszú távon, „reklámértéken” egyáltalán nem jár rosszul! Ugyanez igaz lehet egy rendezvényen, koncerten ajándékozott reklámpóló esetében is.

Comments are closed.