Milyen reklámajándékot ne adjunk cégvezetőknek karácsonyra?

A karácsony közeledtével a cég marketingosztálya kezdheti az ötletelést, mit kapjanak a prémium ügyfelek a vállalattól karácsonyra. A hagyományos szóróajándékok, mint a tollak, sapkák, pólók ez esetben nem megfelelőek. A reklámajándékok 3 jellemző csoportjának egyikébe a tömegesen gyártott, kis értékű … Tovább a cikkhez

A reklámajándékok ereje a viszonzás igényéből ered

A reklámajándék az egyik legrégebbi és leghatásosabb marketingeszköz. Csak az Egyesült Államokban évi 20 milliárd dollárt (5 ezer milliárd forintot) költenek a cégek arra, hogy logózott ajándéktárgyakkal gondoskodjanak ügyfelek hűségéről, illetve új vásárlókat szerezzenek. Jerry McLaughlin, az egyik legnagyobb online … Tovább a cikkhez

Az emblémázott dzseki logójára emlékszünk a legjobban

A reklámajándék az egyik leghatékonyabb és leginkább megtérülő marketingeszköz. Az egyesült államokbeli ASI Reklámintézet (Advertising Specialty Institute) nemzetközi kutatása azt vizsgálta, melyik ajándék a leghatásosabb eszköz potenciális ügyfeleink figyelmének elnyerésére. A kutatócsapat több mint 7 ezer fogyasztót kérdezett ki szokásaikról, … Tovább a cikkhez

A teknőslevestől a bonbonig: így változott az ajándékkosarak tartalma az elmúlt 80 évben

Az ajándékkosár népszerű céges ajándék mindkét oldal számára. A cégek esetében azért, mert nem kell kreatív ötleteken törniük a fejüket, egyszerűen rendelnek egy kész kosarat; az ügyfél számára pedig azért, mert így ingyen juthat olyan finomságokhoz, amelyeket egyébként nem biztos, … Tovább a cikkhez